اقتصادی

خرید ارز دیجیتال چقدر منطقی است؟

در مقطع کنونی خرید ارز دیجیتال چقدر منطقی به نظر می‌رسد؟ آیا زمان مناسبی برای خرید است یا باید صبر کرد؟

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، در مقطع کنونی خرید ارز دیجیتال چقدر منطقی به نظر می‌رسد؟ آیا زمان مناسبی برای خرید است یا باید صبر کرد؟ پیش‌بینی‌های اخیر کارشناسان در تجارت‌نیوز در این باره را در زیر بخوانید:

مهشید داداش‌زاده: به نظرم اصلاح ادامه‌دار باشد، یعنی اگر این اصلاح ادامه داشته باشد برای معامله‌گرها خوب است، چرا که یک خیز جدید تا اهداف بالاتر محسوب خواهد شد.

مریم محبی: بیت‌کوین فاند قوی ندارد و ریزش از یک محدوده حمایتی باعث می‌شود ریزش‌ها ادامه داشته باشد. اصلاح بیت‌کوین تا محدوده ۳۷ هزار دلار محتمل است.

امیرحسین نام‌آور: تا زمانی که بیت‌کوین به زیر ۴۰ هزار دلار نرسد روند بلندمدت این ارز صعودی است.

حسین مرید سادات: هنوز روند صعودی قیمت بیت کوین شروع نشده و زمانی می‌توان گفت این ارز دوباره گارد صعودی به خود گرفته است که بتواند از محدوده ۵۷ هزار دلار عبور کند. زمانی که قیمت بیت‌کوین از محدوده ۵۷ هزار دلار عبور کند می‌توان گفت سقف جدید از سقف قبلی بالاتر بسته شده و بیت‌کوین گاردی صعودی به خود گرفته است.

حسین شیبانی: متاسفانه در شرایط فعلی خوش‌بینی زیادی در بازار نداریم. در حال حاضر یک الگوی تراکمی به وجود آمده است. قیمت دارد تراکم می‌سازد و به نظرم اصلاح هنوز ادامه دارد.

عرفان رحمانی: با توجه به رشد کسب‌وکارها در سراسر جهان و با توجه به این که شرکت‌های بزرگ تمایل دارند در جهت سهولت کارهای خود گام بردارند، استفاده از بسترهایی مانند اتریوم می‌تواند فوق‌العاده برای شرکت‌ها مفید باشد. از نظر قیمتی‌ طبق نمودار تکنیکال این ارز می‌تواند هدف ۵۰۰۰ دلار را داشته باشد، هر چند که در بلندمدت قیمت ۱۰۰۰۰ دلار نیز شاید زیاد دور از ذهن نباشد.

علیرضا ایراندوست: با توجه به این که در سال ۲۰۱۸ ریپل حتی در بعضی از صرافی‌ها قیمتی در حدود ۳٫۵ دلار را به خود دیده است، انتظار رشد هرچه بیشتر این ارز را داریم و هدف اول آن، رسیدن به این نقطه است و بعد از شکاندن این سقف تاریخی، ما انتظار داریم که در بلندمدت به قیمت ۱۲ دلار نیز برسد.

امیر گودرزی: ممکن است اصلاح بیت‌کوین در وهله اول تا محدوده ۴۲ هزار دلار و بعد از آن اگر این محدوده راحفظ نکند تا کانال ۳۰ هزار دلار ادامه داشته باشد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا