کسب و کار

خرید انواع لوبیا در بازار ایران به قیمت کف بازار

یکی از پر مصرف ترین حبوبات در بازار ایران و جهان لوبیا می باشد. عمده ترین دلیل آن نیز تنوع محصول آن می باشد. لوبیا دارای ارقام مختلفی است که در غذاهای متنوعی از آن استفاده می شود. بالا بودن پروتئین در این محصول باعث شده است که پایه ثابت غذاهای ایرانی باشد و به خصوص در رژیم غذایی های مختلفی به چشم بخورد. بد نیست سری به بازار خرید و فروش این محصول بزنیم تا از وضعیت قیمت و نوسان آن اطلاعاتی داشته باشیم.

در حال حاضر لوبیا به صورت کیلویی، بسته بندی، فله و عمده به فروش می رسد که طبیعتا قیمت بسته بندی نسبت به بقیه حالات گرانتر می باشد. بالا بودن تقاضای این محصول در بازار ایران باعث شده است که به روش های مختلفی در اختیار مردم قرار داده شود. همچنین به روزانه نوسان قیمت این محصول را مشاهده می کنید. بماند که بخش عظیمی از این نوسان قیمت می تواند به دلیل حضور واسطه ها در خرید و فروش لوبیا باشد.

در این مقاله می خواهیم یکی از بزرگترین شرکت های بازرگانی در زمینه خرید و فروش حبوبات را به شما معرفی کنیم. شما عزیزان برای خرید و یا فروش انواع مختلف حبوبات و یا دریافت قیمت عمده لوبیا می توانید به مجموعه کیمیا بینز مراجعه کرده و این محصول را با مناسب ترین قیمت بخرید و یا محصول خود را با بالاترین سود بفروشید.

فروش لوبیا با بالاترین سود

حجم فروش عمده لوبیا در طول سال یکسان نمی باشد و در برخی از ماه ها لوبیا خریدار بیشتری دارد. به خصوص در ماه هایی که موقع برداشت این محصول می شود میزان خرید به بالاترین حد خود می رسد.  سالانه حجم زیادی از لوبیا در کشور تولید می شود و با این حال به دلیل تقاضای بالا حجم زیادی نیز ز دیگر کشورها وارد می شود. این موضوع سبب عدم ثبات بازار فروش لوبیا در کشور می شود. از جمله مهم ترین فاکتورهای تاثیرگذار بر روی بازار فروش لوبیا می توان به قیمت لوبیا، حجم واردات، عرضه و تقاضا، میزان تولیدات داخلی و غیره اشاره کرد. با توجه به اینکه لوبیا یکی از مهم ترین حبوبات در طبخ غذاهای ایرانی می باشد، می توان گفت که بازار فروش لوبیا در ایران رونق بسیار زیادی دارد.

یکی از دلایلی که باعث شده است کشاورزسود کمتری از فروش خود داشته باشد حضور واسطه ها می باشد. کیمیا بینز در راستای حذف واسطه ها با ارائه یک وب سایت با تمامی مشتریان به صورت آنلاین در تماس است. به راحتی و بدون واسطه می توانید محصول خود را به کیمیا بینز بفروشید و سود بالایی را تجربه کنید. تنها کافیست با شماره های درج شده  تماس حاصل نمایید.

خرید و فروش لوبیا در تهران

خرید عمده لوبیا به صورت حضوری و آنلاین انجام می شود که روش آنلاین تا حد زیادی در زمان و هزینه های شما تاثیرگذار می باشد. کییما بینز یک اجتماع چند هزار نفری از فروشندگان عمده تشکیل داده است که بخشی از آنها در زمینه فروش لوبیا به صورت عمده فعالیت می کنند. معتبرترین شرکت خرید و فروش لوبیا در تهران کیمیا بینز می باشد که می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده تماس حاصل نمایید.

قیمت کف بازار انواع لوبیا

 قیمت لوبیا به عوامل مختلفی بستگی دارد که از جمله آن می توان به میزان تولید سالانه در ایران و میزان واردات این محصول از دیگر کشورها اشاره داشت. همخوانی عرضه و تقاضا یکی از فاکتورهای مهم در ثابت ماندن قیمت لوبیا می باشد. در صورتی که عرضه این محصول کمتر از تقاضا باشد در مدت کوتاهی می توان شاهد افزایش قیمت آن بود. در صورتی که می خواهید قیمت لحظه ای این محصول را دریافت کنید می توانید با شماره های درج شده تماس حاصل نمایید.

نرخ تورم نیز یکی دیگر از فاکتورهای تاثیرگذار بر روی قیمت لوبیا می باشد. افزایش نرخ تورم سبب بالا رفتن هزینه های تولید، بسته بندی، نیروی انسانی، حمل و نقل، نگهداری از محصول و غیره خواهد شد که این موارد نیز در نهایت منجر به افزایش قیمت لوبیا در بازار می شوند. با توجه به اینکه تعرفه گمرکی واردات انواع لوبیا دائما در حال تغییر است، نمی توان قیمت لوبیا را به صورت دقیق در اینجا بیان کرد.

 بهترین راه برای اطلاع از قیمت لوبیا، برقراری ارتباط با تامین کنندگان این محصول می باشد. هنگام خرید لوبیا به مواردی مانند سالم بودن لوبیا، نوع بسته بندی، نداشتن ضایعات و غیره دقت داشته باشید، چرا که این موارد به صورت مستقیم بر روی قیمت و بازار خرید و فروش لوبیا تاثیر دارند.

شرکت صادرات و واردات انواع لوبیا در تهران

قیمت چه محصولی را می خواهید؟ برای دریافت قیمت عمده لوبیا چیتی، قیمت عمده لوبیا قرمز و دیگر لوبیا ها می توانید همین حالا با شماره های درج شده تماس حاصل نمایید و اطلاعات لازم را کسب کنید. کیمیا زرین یکی از بزرگترین شرکت ها در زمینه صادرات و واردات حبوبات به خصوص لوبیا قرمز می باشد که می توانید برای خرید لوبیا داخلی و خارجی با همکاری با این مجموعه به سود بالایی دست پیدا کنید. در نظر داشته باشید کیمیا بینز در جهت رفاه حال کشاورزان و افزایش سود آن ها با حذف واسطه توانسته وضعیت فروش محصولات کشاورزی و حبوبات را بهبود بخشد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا