کسب و کار

سنجیده ریسک کردم و میلیاردر شدم

ریسک کنید. نه ریسک‌های بی‌پروا. ریسک‌های حساب شده. برای هر کسب و کار موفقی باید قبل از تصمیم گیری تمامی جوانب را بررسی کرد تا بتوان به خوبی به رشد رسید. در ادامه شما را با چند نوع محصول پر سود آشنا میکنیم.

لوبیا قرمز کپسولی

این محصول یعنی لوبیا قرمز کپسولی  یکی از بهترین نوع حبوبات پرفایده و مصرفی قرمز در تهیه انواع مختلف آشها و خورشتها مورد استفاده قرار می گیرد و شما در تهیه قورمه سبزی خوشمزه و پر روغن معمولاً از لوبیا قرمز استفاده می کنید.

بسیار ارزش غذایی آن بالاست و فواید آن بسیار بی نظیر می باشد و خرید لوبیا قرمز به صورت فله ای و به صورت کیلویی و در بسته بندیهای مناسب عرضه می شود.

بر اساس نیازتان می‌ توانید لوبیا را تهیه نمایید و از خواص و فواید بسیار زیاد و مفید آن استفاده کنید و مصرف لوبیا برای همه گروه‌ های سنی مناسب می باشد.

عدس سبز دانه

اندازه دانه های عدس سبز دانه در نمونه های ریز و درشت است که هر کدام سطح کیفی خاصی دارند.

بر همین مبنا قیمت گذاری می شوند، برندهای تولید کننده عدس سعی دارند این محصولات را به دو شکل فله ای و بسته بندی عرضه کنند تا در بازار برای خریداران زیادی مناسب باشند.

عدس برای پوست بسیار عالی می باشد و خانمها و آقایان در گروه های سنی مختلف می توانند با خوردن عدس پوستی شفاف و بدون چروک برای خود ایجاد کنند.

عدس در رشد موها تاثیرگذار است و فولیکولها را تقویت می کند تا مو ها بلند شوند و زیبا بمانند.

عدس سبز دانه

نخود لوبیا سفید

علاوه بر اینکه این نیاز را تامین کنند بلکه نخود لوبیا سفید و آب نخود می تواند باعث قوای جنسی شود و راحتر و سریع تر بتوانند صاحب فرزند شوند.

پس برای مردان و زنانی که دچار مشکل نا باروری هستند توصیه می شود.

حتما از نخود در رژیم غذای خود استفاده کنند زیرا نخود باعث تقویت اسپرم در مردان نیز می شود و این امر در تولید مثل بسیار مهم نیز می باشد.

در مورد نخود و مشخصات و خواص آن با یکدیگر صحبت کنیم نخود از جمله حبوباتی است که نه تنها ارزش غذایی دارد بلکه که خواص درمانی زیادی دارد. نخود انواع مختلفی دارد که می توانیم به نخود سفید و نخود دوخان و سه خان و غیره اشاره کرد که در انواع غذاها از جمله انواع آش و آبگوشت و فلافل و کوکو نخود و دیگر غذاها مورد استفاده قرار می گیرد نخود سفید از نظر شکل و ظاهر با هم متفاوت هستند.

نخود لوبیا سفید

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا