کسب و کار

خرید حرفه‌ای و به موقع آهن آلات

آیرومارت از فعالان صنعت آهن و فولاد کشور است. این مجموعه از اعضای متخصص تحصیل کرده در حوزه متالورژی تشکیل شده است. رسالت مجموعه آیرومارت تامین مقاطع فولادی مختلف برای پروژه های عمرانی و صنعتی کشور است. این شرکت سعی دارد تامین بار و مقاطع فولادی با بالاترین سطح کیفی و در سریع ترین زمان ممکن انجام شود. مقاطع فولادی تخت و طویل توسط این مجموعه قابل تامین است.

علاوه بر این خدمات جانبی هر محصول نیز قابل ارائه است که در این مطلب به طور ویژه به مقطع میلگرد پرداخته شده است. جهت آگاهی از قیمت روز آهن و میلگرد یا سایر مقاطع فولادی با متخصصین ما تماس حاصل فرمایید یا از وب سایت آیرومارت دیدن فرمایید. اطلاعات تماس در پایان این مطلب قرار داده شده است. اما پیش از هر چیزی با مجموعه آیرومارت بیشتر آشنا شوید.

آیرومارت، کنسرسیومی برای تمام مقاطع فولادی

مسیر توسعه و عمران یک کشور را می‌توان از میزان تولید و مصرف داخلی مقاطع فولادی در آن پیش بینی کرد. پل‌ها، ساختمان‌های کوچک تا مرتفع و حتی کارخانجات تولیدی در سراسر کشور را می‌توان از مهم‌ترین مصرف کنندگان فولاد دانست که ارتباط مستقیمی با پیشرفت سطح اقتصادی و عمرانی یک کشور دارند. تولید مقاطع فولادی آنچنان که ممکن است تصور شود در دنیا عمومی و شایع نیست. فولاد و زیرساخت‌های تولید آن یکی از نشانه‌های پیشرفت در یک جامعه است از طرفی تبدیل شمش  فولادی به مقاطعی همچون میلگرد، ورق، لوله و … به دانش علمی بسیار بالایی نیازمند است.

این کنسرسیـوم از تجمیـع توانایـی‌های ۳ شرکت معتبر، شکل یافته است که با تکیه به تجربه‌های پیمانکاری و اجرایی خود، قادر به ارائه‌ی خدمات در زمینه‌های مختلفی همچون تأمیـن انواع مقاطع فولادی و محصولات فلزی ، مشـاوره فنـی به صنایع و مصرف‌کنندگان، بـازرگانـی و بازاریابی محصولات مرتبط و آموزش نیروی انسانی متخصص می‌باشد.

 کنسرسیوم «آیرومارت» با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتـان صنعـت فـولاد شاغل در این شرکت‌ها، چشم انداز خود را سهولت، اطمینان، تأمین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آنهـا در بازار فولاد ایران قرار داده است. از طرفی نیروی جوان و دانش‌آموختگان برترین دانشگاه‌های کشور روند رو به رشد با انرژی مضاعف و متدهای به‌روز اطلاع رسانی و فروش را در آیرومارت دنبال می‌کنند.

برای دستیابی به این امر آیرومارت با اتکا به پشتوانه سخت‌افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده‌هزار متر با سالن سرپوشیده، واحد بازرگانی با به کارگیری جدیدترین روش‌های اقتصادی و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را در بازار فولاد برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.

از طرفی یکی از بزرگترین دغدغه های خریداران آهن آلات در ایران محدودیت و در برخی زمینه‌ها عدم وجود بستر دیجیتال برای مقایسه قیمت و خرید  محصولات فولادی در ایران بوده است. تیم دیجیتال مارکتینگ آیرومارت تشکیل شده از جوانان مستعد و خلاق با استفاده از فضای مجازی و تمامی امکانات دیجیتال ممکن در کشور، فضای مناسبی را برای تمامی خریداران آهن گسترانیده تا در کمترین زمان ممکن بتوانند درمورد محصول مورد نیاز خود کسب اطلاع نمایند و پس از اطمینان از انتخاب خود راحت‌ترین روند را از سفارش تا تحویل محصول طی نمایند.

آیرومارت روزانه مطالب آموزنده و تخصصی منحصر بفردی در وبلاگ خود منتشر می‌کند که دانستن آن‌ها نه تنها برای تاجران حوزه فولاد بلکه برای عموم مردم نیز مفید و جذاب خواهد بود. ویدئوهای تخصصی درخصوص آهن و مقاطع فولادی و همچنین ویدئوهای دیدنی از اتفاقات دنیای آهن‌آلات و تحلیل‌های تخصصی مشاوران و کارشناسان ایرومارت از روند قیمت‌ آهن در بازار داخلی را می‌توانید در وبلاگ ایرومارت مشاهده نمایید.

چرا آیرومارت ؟

همکاری با شرکت آیرومارت مزیت‌های زیر را برای شما به ارمغان می‌آورد:

  • امکان رؤیت بار قبل‌از خرید
  • امکان ارائه خدمات انبارداری پس‌ از خرید و عدم جابجایی آن
  • امکان دریافت لیست سفارشی مشتری و تعامل با کارخانه‌های اصلی تولید کننده و تولید کالا با مشخصات، ابعاد و آلیاژ سفارشی و مورد درخواست مشتری
  • انجام کلیه امور بازرسی، نمونه برداری و خدمات آزمایشگاهی، با همکاری واحد راه‌اندازی شده توسط آیرومارت در دانشگاه علم و صنعت
  • امکان بازرسی کالا در زمان تولید

محصولات قابل تامین توسط آیرومارت

انواع میلگرد

مقطع میلگرد در دسته مقاطع طویل فولادی قرار می‌گیرد. با توجه به حجم مصرف این محصول میلگرد را می‌توان یکی از پر مصرف ترین اشکال مصرفی فولاد در نظر گرفت. میلگرد از شمش فولادی در نوع بیلت تولید می شود از همین رو قیمت میلگرد بر پایه قیمت شمش فولادی محاسبه می شود. میلگرد در ۳ نوع اساسی زیر تولید میشود:

  • میلگرد آجدار
  • میلگرد ساده
  • میلگرد استیل
خرید حرفه‌ای و به موقع آهن آلات

از جمله خدماتی که آیرومارت برای این محصولات ارائه میدهد میتوان به این موارد اشاره کرد: سایز کردن و برشکاری شاخه میلگرد در ابعاد سفارشی، رزوه کاری جهت ایجاد قابلیت اتصال با کوپلر و سایر خدمات از  این دست.

میلگرد آجدار

میلگرد آجدار در دو استاندارد A2 و A3 تولید می‌شود و مورد استفاده قرار می گیرد. این دو استاندارد از لحاظ ترکیب شیمیایی، نوع آج و خواص مکانیکی با یکدیگر تفاوت دارند به همین دلیل در کاربردهای مختلفی مورد استفاده قرار میگیرند. جهت مشاهده قیمت میلگرد آجدار روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

میلگرد ساده

میلگرد ساده نامی است که به نوع بدون آج این محصول اختصاص داده شده است. این محصول در استاندارد A1 و در سایزهای مختلف با سطحی صاف و بدون آج تولید می شود. میلگرد ساده مشابه نوع آجدار با فرآیند نورد و از شمش فولادی تولید می شود. به همین علت تحلیل گران این بازار قیمت روز آهن و میلگرد را دو عامل مرتبط با یکدیگر می دانند.

یکی از نکات مهم هنگام خرید محصول میلگرد وزن آن است در بخش بعدی با جدول وزن میلگرد بیشتر آشنا شوید.

جدول وزن میلگرد چیست؟

جدول وزن یک استاندارد ابعادی و وزنی برای مقاطع پر مصرف فولادی است. این جدول استاندارد برای اولین بار در صنعت آلمان تدوین و مورد استفاده قرار گرفت به همین دلیل نام اشتال که مترادف آلمانی کلمه فولاد یا steel است را با خود یدک می‌کشد. مقاطع مختلف فولادی هستند که جزئیات ابعادی زیادی دارند مثل تیرآهن هاش انواع پروفیل و … در جدول اشتال مربوط به این مقاطع جزئیاتی در اندازه شعاع خمیدگی‌های مقطع نیز بیان شده است.

در این بین مقطع میلگرد که در دو نوع میلگرد ساده و میلگرد آجدار تولید می‌شود جزء مقاطع ساده ی فولادی به حساب می‌آید. در جدول اشتال میلگرد آجدار و ساده اطلاعاتی همچون قطر میلگرد سطح مقطع آن حجم یک شاخه میلگرد و وزن هر متر میلگرد قابل رویت است. به همین دلیل جدول وزن میلگرد را بخشی از جدول اشتال میلگرد می توان در نظر گرفت.

پروفیل ساختمانی، صنعتی، Z، مبلی و لوله داربستی

همکاری بازرگانی فولاد آیرومارت با برترین کارخانه‌های تولید پروفیل در کشور از جمله به فلز سپاهان، جهان پروفیل پارس، صدرا پروفیل و تهران شرق سبب شده سفارش مشتری در کمترین زمان و بالاترین کیفیت تهیه شده وتحول داده شود. آیرومارت با ارائه خدماتی از جمله امکان تولید انواع قوطی‌ها با قطع مربع و مستطیل در ابعاد، ضخامت و طول مورد درخواست، امکان تولید انواع پروفیل با آلیاژ سفارشی و گالوانیزه کردن قوطی و پروفیل فولادی برطرف کننده نیازهای مشتری است.

پروفیل به خصوص انواع پروفیل قوطی در ساخت سازه های نسبتا سبک مورد استفاده قرار می‌گیرند. این محصول از ماده اولیه ورق و به روش رولفرمینگ تولید می‌شود.

ورق فولادی

بازرگانی فولاد آیرومارت تامین کننده انواع ورق‌های سرد و گرم می‌باشد. انجام عملیاتی مانند برشکاری طولی و عرضی، کونیک و چراغ قوه، نوردکاری، خمکاری، سوراخ کاری، پرسکاری و جوشکاری از جمله خدمات این مجموعه در زمینه ارائه ورق است. ورق‌های گرم ارائه شده توسط آیرومارت شامل انواع ورق سیاه ST37، ورق A516، ورق A283، ورق ضدسایش، ورق آجدار، ورق اسیدشویی، ورق سیاه صنعتی برشی و ورقST52  است. همچنین آیرومارت ارائه دهنده انواع ورق‌های سرد از جمله ورق روغنی، ورق آلوزینک، ورق گالوانیزه، ورق رنگی، عرشه فولادی گالوانیزه و ورق قلع اندود می‎باشد. ورق‌های این مجموعه توسط کارخانجاتی از جمله مجتمع فولاد مبارکه، فولاد گیلان، فولاد اکسین خوزستان، فولاد بهمن و صنایع هفت الماس تامین می‌شوند.

به طور کلی کشورمان در زمینه تولید انواع ورق فولادی وضعیت مساعدی دارد و مجموعه‌های متعددی در ابعاد مختلف در حال فعالیت در این حوزه هستند.

تیرآهن

انواع تیرآهن‌های IPE و هاش (IPB) در دو نوع سبک و سنگین از محصولات آیرومارت می‌باشد. تامین این مقاطع از برترین کارخانه‌های کشور مانند فولاد البرز ایرانیان، گروه صنعتی فولاد ایران و ذوب آهن اصفهان صورت می‌گیرد. در مجموعه آیرومارت برشکاری تیرآهن در ابعاد مورد نظر و تولید تیرآهن شبکه (CPE) بنا به درخواست مشتری انجام می‌شود.

تیرآهن در دو نوع معمولی و بال پهن (هاش) از جمله پرمصرفترین مقاطع فولادی هستند که برای  ساخت اسکلت فلزی سازه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

نبشی، ناودانی و سپری (پروفیلT )

مقاطع نبشی، ناودانی و سپری از کارخانه‌های معتبر کشور مانند فولاد ناب تبریز و گروه صنعتی شکفته تامین می‌شود. بنا به درخواست و نیاز مشتری عملیاتی از جمله برشکاری، سایز کردن و گالوانیزه گرم روی این مقاطع انجام می‌شود. همچنین آیرومارت توانایی تامین محصول با آلیاژ مورد نظر مشتری را نیز دارا می‌باشد.

خرید حرفه‌ای و به موقع آهن آلات

محصولات استیل

محصولات استیل ارائه شده توسط آیرومارت شامل ورق استیل صنعتی، ورق استیل دکوراتیو، لوله استیل صنعتی، لوله استیل دکوراتیو، پروفیل استیل صنعتی، پروفیل استیل دکوراتیو، لوله استیل صنایع غذایی، میلگرد استیل، نبشی و ناودانی استیل است. با توجه به کاربرد نهایی، شرکت آیرومارت ارائه دهنده خدماتی مانند برشکاری و سایز کردن، بسته بندی، خش دار و روکش دار کردن، خمکاری، پرسکاری و سوراخکاری یا پانچ کاری می باشد.

محصولات استیل به دلیل خاصیت مناسبی که در برابر خوردگی و اکسیداسیون دارند، مناسب برای استفاده در شرایط کاری حساس هستند که یک فولاد معمولی در آن شرایط استهلاک بسیار بالاییی دارد.

انواع لوله و اتصالات

انواع لوله‌های درزدار، بدون درز و اتصالات آن‌ها توسط مجموعه آیرومارت از معتبرترین کارخانه‌های کشور از جمله لوله ساوه، گروه صنعتی سدید، لوله و پروفیل صفا و لوله سازی اهواز تامین می‌شود. رده‌های مختلف لوله مانیسمان، لوله درز مستقیم، اسپیرال، گالوانیزه و جدار چاه و همچنین فلنج از محصولات این مجموعه است. خدمات پوشش داخلی و خارجی، برشکاری و سایز کردن، گالوانیزه سرد و گرم، خمکاری، رزوه کاری، زنگ زدایی و شیارزنی جهت تولید لوله جدار چاه از خدمات آیرومارت در زمینه ارائه لوله و اتصالات می‌باشد.

لوله فولادی با توجه به کاربردش در صنایع مختلف از جمله نفت، گاز و پتروشیمی از جمله مقاطع استراتژیک به حساب می‌آید. خوشبختانه می‌توان گفت اکثر نیاز کشور در این حوزه توسط تولیدکنندگان داخلی کشور تامین می‌شود.

جمع بندی

متخصصان بازرگانی آیرومارت در قالب تیم‌هایی دسته بندی شده‌اند که هر یک از آن‌ها به طور تخصصی روی یکی از دسته‌های بالا فعالیت می‌کنند. قیمت به روز این محصولات را می‌توانید در سایت و کانال تلگرامی آیرومارت دنبال کنید. همچنین محتواهای آموزشی و تحلیلی در صفحه اینستاگرام این مجموعه قرار داده می‌شود که به منظور آشنایی بیشتر شما با صنعت تهیه می‌شوند.

جهت خرید یک محصول کافیست تلفن خود را بردارید و با ما تماس بگیرید. متناسب با نیاز شما به کارشناس مورد نظر متصل می‌شوید. کارشناسان ما تمامی نکات مربوط به خرید محصول مورد نظر را به شما انتقال خواهند داد. پیش فاکتوری به منظور رویت جزئیات خرید صادر می‌شود و در صورت تایید نهایی شما پروسه تامین بار شروع می‌گردد.  تامین محصولات از معتبر‌ترین تولیدکنندگان مقاطع فولادی صورت می‌گیرد. در برخی موارد شما درخواست کنترل کیفیت محصول دارید. در این مورد نیز تمامی آنالیزهای شیمیایی جهت تشخیص دقیق آلیاژ فولاد و آنالیزهای مکانیکی جهت تعیین مشخصه‌های استحکامی محصول مورد نظر صورت می‌گیرد. تمامی آنالیزها با دستگاه های دقیق انجام می‌شود و در صورت نیاز امکان صدور سرتیفیکیت معتبر نیز فراهم است.

کانال‌های ارتباطی با آیرومارت

تلفن: ۰۲۱-۴۵۳۰۶

آیدی اینستاگرام: iromartco

کانال تلگرام:  iromart

آدرس: تهران – نلسون ماندلا – بالاتر از میرداماد – تابان غربی – پلاک ۳۶ – واحد ۲۰

آدرس وبسایت:  www.iromart.com

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

‫۵ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا