کسب و کار

خرید عمده شمع؛ راهنمای ۰ تا ۱۰۰ سفارش

چکیده : در دوره ای از تاریخ هستیم که نیاز به آرامش در افراد و سازمان ها بیش از گذشته احساس می شود. خرید عمده شمع راهی توصیه شده جهت ریلکس شدن و افزایش تمرکز است. سفارش شمع به صورت عمده به مرکز پخش معتبر دارای فوایدی گوناگون است که در اینجا به آن می پردازیم.

شمع ها در انواع مختلف معطر و بدون عطر و در طرح های بسیار متنوع تولید می شوند؛ شمع های رایحه دار می توانند فضای اتاق را بسیار خوشبو و دلنشین کنند. شمع های سه فتیله ای معطر یکی از جدیدترین مدل های شمع هستند که برای ایجاد حس جادویی بیشتر در میزبانی مهمان ها می توان از آن استفاده کرد. شمع‌ های تک فیتیله‌ای معطر برای خوشبوسازی حمام و آروماتراپی یک گزینه ایده‌آل است. شما با قیمت مناسبی می توانید انواع مدل شمع را به صورت تکی و عمده خریداری نمایید. در این مقاله به طور مفصل نکات مهمی را در مورد خرید عمده شمع بیان می کنیم.

خرید عمده شمع: آشنایی با انواع شمع از لحاظ ظاهر

شمع ها برای تزئین میز یا فضای اتاق ابزارهای بسیار جالب و زیبایی هستند که با عطر و نوری که از خود ساطع می کنند می توانند ظاهر شگفت انگیزی و فوق‌العاده‌ای را به وجود آورند. شمع ها از لحاظ رایحه، اندازه و کاربرد در شکل های مختلفی تولید می شوند.

۱.خرید عمده شمع استوانه ای (Pillar)

شمع های ستونی بدون هیچ نوع پوششی ساخته شده اند و بدون نیاز به پایه می تواند بایستد. معمولاً در ساخت این شمع ها از موم پارافین استفاده شده و در ارتفاع ها و اندازه های مختلف تولید می شوند. به طور معمول این شمع ها بلند و باریک و شبیه یک استوانه و دارای یک فتیله برای سوزاندن هستند.

۲.خرید عمده شمع مخروطی

شمع مخروطی یا تاپر، شمع های بلند و نازک با قسمت بالایی باریک هستند که می توانند زیبایی خیره کننده ای را به میزهای شام بدهد؛ اما این شمع های بدون ظرف است و برای جلوگیری از چکه شدن شمع باید پایه ای برای آن قرار داد.

۳.شمع شیشه‌ای

شمع های شیشه‌ای در رایحه های متنوع  تولید شده اند و برخی از شیشه‌ ها در رنگ‌ ها و طرح‌ های مختلف وجود دارند.

۴.شمع های نذری

شمع ‌های نذری از نظر اندازه کوچک هستند و می توانند با سبک دکوراسیون تطبیق‌پذیری زیادی داشته باشند. آنها در ظروف شیشه‌ای کوچک قرار می گیرند در این صورت به هر اتاقی می تواند محیطی زیبا و روشنی ببخشد.

شمع عمده

۵. خرید عمده شمع سبک وارمر

شمع های وارمر چایخوری کوچکتر از شمع های نذری، فتیله های تکی هستند که در یک فنجان کوچک یا ظرف فلزی قرار می گیرند. به طور گسترده ای از این شمع ها برای اهداف تزئینی استفاده می شود و به معمولا به رنگ سفید یا زرد هستند.

۶.شمع های جدید

شمع های جدید در ظروف شیشه ای یا ظرفی از متریال دیگر قرار می گیرند و معمولا به شکل استوانه‌ای هستند. این شمع های برای تزئین دکوراسیون و یا هدیه دادن به دوستان یک هدیه جالب است.

۷. خرید شمع شناور

شمع‌ های شناور شمع‌ های کوچک بدون عطری هستند که برای تزیین در آب شناور می ‌شوند. آنها آرایش خاصی دارند در این صورت به جای واژگون شدن در آب، شناور می مانند و این محصولات را تقریباً در هر لیوانی می توان قرار داد و استفاده از لیوان های باریک بهتر است؛ زیرا ظاهری ظریف‌تر دارند.

۸.خرید عمده شمع ذوب موم

شمع های ذوب موم با شمع استاندارد تفاوت هایی دارد؛ آنها هیچ فیتیله ای برای روشن کردن ندارند در عوض آن ها دارای بلوک های مومی کوچکی هستند که می تواند آنها را در مشعل برقی قرار دهید تا بتوانند عطر را آزاد کنید.

۹.شمع لیوانی (تامبلر)

شمع‌ های لیوانی، شمع‌ های ستونی بلندتر در یک ظرف شیشه ‌ای با رنگ ‌ها و رایحه‌هایی هستند که برای طراحی دکور و خانه مناسب باشند. برای خرید عمده شمع در نظر داشتن اندازه و شکل ظاهری شمع نکته بسیار مهمی است که می تواند در زیباتر شدن فضای اتاق کمک زیادی نماید.

شمع فروشی

انواع موم مورد استفاده در شمع

در ساخت شمع ها از موم های مختلفی استفاده می شود که در هنگام خرید از عمده فروشی شمع باید آن را مورد توجه قرار داد.

  • موم زنبور عسل و چربی های حیوانی: شمع‌ های موم محصولی طبیعی هستند که از زنبور عسل تهیه می ‌شوند. سرعت سوختن آنها بیشتر از شمع های پارافین است و دوده یا چکه کمتری نیز دارند. این نوع موم یک جایگزین سازگار با محیط زیست به جای موم پارافین است. همچنین صدها سال پیش برای ساخت شمع از چربی های حیوانی از جمله گوشت خوک و گاو استفاده می کردند. این نوع شمع بسیار مورد علاقه موش‌ ها بود و توسط موش ها جویده می شدند.

امروزه شمع های چربی حیوانی کمیاب هستند؛ اما موم زنبور عسل که قرن مورد استفاده قرار می گرفته است هنوز هم برای ساخت شمع به کار می رود. موم زنبور عسل یک ماده طبیعی و تجدیدپذیر است که توسط زنبورها هنگام تولید عسل تولید می شود. آن ها تحت هیچ گونه پردازش شیمیایی قرار نمی گیرند؛ بنابراین تولید آنها برای محیط زیست بهتر بوده و زیست تخریب ناپذیر هستند. به علاوه این موم ها ضد حساسیت هستند و برای افرادی که دارای آلرژی های محیطی، انواع حساسیت ها و آسم هستند مفید می باشند.

  • سیترونلا: شمع های سیترونلا از روغن سیترونلا استفاده می کنند که این روغن از ریشه علف آسیایی گرفته شده است. این شمع ها وقتی روشن می شوند رایحه ای گلی و مرکباتی دارند.
  • پارافین: شمع های موم پارافینی که از محبوب‌ترین شمع ها هستند به دو صورت معطر و بدون عطر تولید می شوند. موم ساخته شده در شمع های پارافینی از یک محصول جانبی در صنعت نفت گرفته شده که میزان سوختگی بالایی دارد.

محبوب‌ترین شمع های موم پارافین معمولاً توسط شرکت های بزرگ تولید می شود. ساخت آن‌ها ارزان است و در اندازه ها، رایحه ها و طرح های مختلف به بازار عرضه می گردند. موم پارافین از نفت به دست می آید و برای استخراج روغن و تبدیل آن به پارافین انرژی زیادی مصرف می شود.

هنگامی که شمع می سوزد، روغن و کربن یک بار دیگر در جو آزاد شده و برای سلامتی انسان و محیط زیست خطرناک است. شمع‌های پارافین هر زمان که روشن می ‌شوند، توده‌ای از مواد سرطان‌زا را در هوا آزاد می‌ کنند.

  • موم سویا:یکی دیگر از واکس های طبیعی شمع، موم سویا است؛ این نوع شمع ها ۱۰۰% طبیعی و از دانه های سویا تهیه می شوند. موم سویا و سایر موم های گیاهی انتخاب مناسبی برای خرید شمع هستند؛ زیرا آسیبی به محیط زیست نمی زنند و یک منبع طبیعی و پایدار می باشند. شمع هایی که از موم سویا ساخته می شوند بوی سمی تولید نکرده و نسبت به موم های پارافین ۹۰ درصد دوده کمتری در هوا تولید می کنند.

شمع ‌های سویا آهسته‌تر می ‌سوزند و عطر آن ها به ‌تدریج آزاد می ‌شود و ماندگاری عطر آن طولانی است. موم ساخته شده از سویا نیز زیست تخریب پذیر است؛ بنابراین اگر روی سفره یا لباس ریخته شود، تمیز کردن آن بسیار راحت‌تر از پارافین می باشد.

  • پلاستیک/LED:برخلاف سایر واکس ها، شمع های پلاستیکی و LED فاقد موم هستند. تغذیه آن‌ها با استفاده از باتری است و جایگزینی برای شمع‌ های واقعی می باشند بدون اینکه در ظاهر شمع تغییری ایجاد شده باشد. برای مکان هایی که روشن کردن شمع محدودیت دارد استفاده از این شمع بسیار کارآمد است.

نکته: هنگام خرید شمع عمده ارزان در نظر گرفتن نوع مومی که در ساخت شمع استفاده شده است بسیار اهمیت دارد؛ قیمت هر نوع شمع با توجه به اندازه و شکل ظاهری آن بیشتر به نوع موم به کار رفته در آن بستگی دارد.

فروش عمده شمع

فاکتورهای مهم در انتخاب شمع عمده مناسب

برای انتخاب شمع مناسب برای اتاق و یا برای هر کاربرد دیگری باید به چند ویژگی مهم شمع ها توجه کنید تا بتوانید بهترین مدل شمع را تهیه نمایید.

  1. محل استفاده شمع: ابتدا باید مشخص کنید که در چه فضایی می خواهید شمع را قرار دهید؛ زیرا شمع کاربردهای مختلفی دارد. می توان از آن برای تزئین میز تولد یا میز شام عاشقانه یا برای ایجاد فضای رمانتیک با عطر و بویی خاص در اتاق استفاده کرد.

۲.   رایحه شمع: گاهی اوقات شمع های معطر می توانند حال و هوای روی روح و روان انسان تاثیر مثبتی بگذارند؛ از این رو خرید عمده شمع با عطر و بوی دل انگیز بهترین گزینه است. البته همه شمع‌ها شامل عطر نیستند و می توان از یک شمع نذری بدون عطر صرفا برای اهداف تزئینی استفاده کرد. انتخاب رایحه شمع بسیار شبیه انتخاب یک عطر است و به سلیقه فرد بستگی دارد.

رایحه های گل فقط مخصوص خانم ها نیست و همه افراد بوی خاصی را ترجیح می دهند. یک شمع معطر خوب باید بوی خود را برای مدت طولانی در فضا پراکنده کند. انتخاب عطر شمع بسته به مکان استفاده متفاوت است؛ برای مثال رایحه های تسکین دهنده یا آرامش بخش مثل اسطوخودوس و یاس با گلبرگ های سفید ظریف و بوی شیرین برای اتاق خواب مناسب هستند.

۳.اندازه شمعشمع ‌ها در اشکال و اندازه‌های مختلف تولید می شوند و دارای طراحی و عملکرد متنوعی هستند. این شمع ها شامل مینی شمع، شمع های کوچک، شمع های متوسط، شمع های بزرگ و شمع های فوق العاده بزرگ باشند.

۴.زمان سوختن شمع: زمان سوختن تحت تأثیر شکل و اندازه، موم و موقعیتی که فتیله در آن قرار دارد می باشد. برای مثال فتیله باید کوتاه نگه داشته شود؛ اگر فتیله شمع بلند باشد شعله آن بزرگتر خواهد بود و باعث سوختن سریع‌تر شمع می شود. همچنین اگر فتیله در مرکز شمع نباشد، شمع به طور ناهموار می سوزد و دوده سیاه غلیظی را روی شیشه ایجاد می کند

۵.طرح شمع

اگرچه تمرکز اصلی در هنگام خرید عمده شمع معطر، رایحه است؛ اما برای برخی از افراد، ظاهر یا طراحی شمع نیز به همان اندازه مهم می باشد. شمع ‌های معطر به ایجاد فضا کمک می ‌کنند و زمانی که روشن نیستند مثل یک شی تزئینی هستند.

برای خرید انواع و اقسام شمع مراجعه به مراکز فروش عمده شمع در بازار تهران بهترین گزینه است؛ زیرا در این بازارها می توان به راحتی شمع دلخواه خود را پیدا کنید.

آیا شمع های معطر برای سلامتی مضر هستند؟

در برخی موارد شمع های معطر می توانند بسیار سمی باشند؛ زیرا برندهای شمع عمده ارزان با استفاده از مواد نامرغوب دست به تولید شمع های رایحه دار می زنند که پس از سوختن بویی را که برای سلامت انسان مضر است تولید می کنند. از این رو هنگام خرید عمده شمع از کیفیت مواد به کار رفته در آن باید اطمینان حاصل کرد.

نکات برتر هنگام استفاده از شمع

شما می توانید با کیفیت ترین شمع را از مرکز فروش شمع در بازار تهران به صورت حضوری یا با مراجعه به سایت خرید شمع خریداری کنید. در زمان استفاده از شمع باید نکات مهمی را مدنظر قرار داد تا آن شمع مدت طولانی تری دوام آورد:

  • پس از سوختن، فتیله شمع را کمتر از یک سانتی‌متر برش دهید.
  • به جای فوت کردن شمع، آن را خفه کنید تا فتیله دود نکرده و بویی دود بر جای نگذارد.
  • هر چه اتاق گرمتر باشد، شمع سریع تر رایحه خود را پخش می کند.
  • عطرهای معطر را برای مدت طولانی در جایی نگه ندارید؛ زیرا با گذشت زمان رایحه خود را از دست داده و عرق می کند.

جمع بندی

سایت ناچو یکی از مهم‌ترین و معتبرترین مراکز خرید‌عمده شمع در کشور است که به راحتی می توان در آن مدل های متنوعی از شمع را مشاهده و خریداری کرد. فروش عمده شمع عطری در انواع گوناگون نیز در این سایت انجام می شود و برای تهیه تعداد زیادی شمع به جای مراجعه به عمده فروشی شمع در تهران می توانید به صورت آنلاین شمع های مورد نظر خود را از گروه هنری ناچو سفارش دهید.

منبع

https://www.wayfair.com/sca/ideas-and-advice/guides/types-of-candles-the-ultimate-candle-buying-guide-T12894

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا