کسب و کار

خرید پمپ جا مایع

چکیده : راهنمای آشنایی با پمپ جا مایع و خرید پمپ جا مایع مناسب

خرید پمپ جا مایع

قطعاً پمپ جا مایع برای همه‌ی ما آشنا است. گاهی این وسیله را پمپ غلیظ پاش می‌نامند. این اسم ممکن است نا آشنا‌تر باشد. در هر صورت می‌دانیم که جا مایع در همه‌ی خانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی عمومی، آرایشگاه‌ها و غیره به کار برده می‌شود. پمپ‌های غلیظ پاش برای نگهداری مواد آرایشی، لوسیون‌ها و مواردی از این دست نیز به کار برده می‌شوند.

شاید شما بخواهید پمپ جا مایع را به صورت عمده خریداری کنید و به دنبال یک فروشنده یا تأمین کننده خوب می‌گردید. اگر سری به سایت سپیدار پمپ بزنید می‌توانید در مورد این محصول و جزئیات آن، بررسی‌های مورد نیاز را انجام داده و محصولات با کیفیتی را با قیمت مناسب تهیه کنید. شاید هم به یک راهنمای خرید پمپ جا مایع نیاز دارید؛ چراکه نمی‌دانید برای هر موادی، کدام مدل پمپ جا مایع مناسب‌تر است. تمامی این موارد را در مقاله‌ی پیش رو خواهید خواند.

مطالبی که در این مقاله خواهید خواند:

راهنمای خرید پمپ جا مایع

همزمان با تولید صابون‌های مایع، پمپ جا مایع نیز به عنوان مهم‌ترین وسیله در کنار آن تولید شد. این وسیله بیش از یک قرن پیش ساخته شد و امروزه استفاده از آن به طور روزانه و در بین تمامی اقشار جامعه رواج دارد. پمپ مایع دست انواع مختلفی دارد. برخی از این پمپ‌ها با طراحی خاص و حاوی محتویات داخل آن، در فروشگاه‌های لوازم آرایشی و بهداشتی به فروش می‌رسند. برخی دیگر به اصطلاح پمپ جا مایع بدون مواد هستند که معمولاً برای نگهداری مواد آرایشی و بهداشتی مورد استفاده قرار می‌گیرند. شما می‌توانید طرح‌های مختلف این پمپ‌ها را در بازار مشاهده کرده و با توجه به نیاز و سلیقه مورد مناسب را خریداری کنید.

همه‌ی ما در منازل خود به حداقل یک یا دو پمپ جا مایع یا حتی بیشتر نیاز داریم. در محیط‌ها و امکان عمومی نیز انواع مختلف آن به وفور مورد استفاده قرار می‌گیرد. به دلیل کاربرد عمده‌ی پمپ جا مایع برای مایع دستشویی است، آن را پمپ مایع دست می‌نامند. اما آنچه روشن است کاربرد این وسیله برای مواد مختلفی است که نیاز به پاشش دارند. مثلاً کرم‌ها و لوسیون‌های آرایشی، مواد بهداشتی و نظافتی و موارد بسیاری دیگر.

پمپ جا مایع بر اساس موادی که داخل آن ریخته می‌شود، در طرح‌های مختلفی تولید شده است. در هنگام خرید این وسیله نیز شما باید نیاز و مورد مصرفی که دارید را بسنجید سپس مدلی که مناسب‌تر است را خریداری کنید. به این معنی که با توجه به مایع داخل ظرف ممکن است یک مدل از مدل دیگر بهتر و مناسب‌تر باشد. برای همین در هنگام خرید این وسیله باید با دقت عمل کنید.

اجزای پمپ جا مایع

پمپ‌های غلیظ پاش دارای یک سری قطعات و اجزاء هستند که تقریباً در تمامی پمپ‌های غلیظ پاش مشابه است. ساختار این وسیله از دو بخش محرک و محفظه اصلی تشکیل شده است.

محرک: محرک به قسمتی از پمپ جامع گفته می‌شود که با فشار دست مایع را از ظرف خارج می‌کند. جنس این محرک معمولاً پلاستیکی یا پروپلین است. محرک خودش طرح‌های مختلفی دارد. برخی از محرک‌ها قفل دارند. به عنوان راهنما خرید پمپ جا مایع قفلدار را توصیه می‌کنیم، زیرا این قفل‌ها از ریختن مایع درون ظرف جلوگیری می‌کند.

محفظه اصلی: محفظه اصلی یا همان ظرف پمپ جا مایع هم تمامی قسمت‌های پمپ و هم مواد را در خود جای می‌دهد. جنس محفظه ممکن است پلاستیکی یا شیشه‌ای باشد. اندازه‌ی آن نیز با توجه به طراحی محصول و موادی که داخل آن می‌ریزند متفاوت است. بهتر است کیفیت مواد مورد استفاده در تهیه محفظه را در نظر داشته باشید و از پمپ‌هایی استفاده کنید که به خوبی از محتویات درون خود نگهداری نماید. محفظه اصلی خودش دارای چند جزء دیگر از جمله واشر بیرونی، درپوش و لوله فرورفتنی دارد.

انواع پمپ غلیظ پاش

همانطور که اشاره کردیم پمپ جا مایع یا همان پمپ غلیظ پاش در اشکال، رنگ‌ها و اندازه‌های مختلفی تولید می‌شود. برای انتخاب و خرید مدل مناسب پمپ جا مایع پارامترهای مختلفی مورد توجه قرار داده می‌شود که مهم‌ترین آن کاربری این وسیله است. پمپ اسپری غلیظ پاش با توجه به زاویه پاشش، درب و اندازه لوله نی به انواع مختلفی دسته بندی می‌شود. به این صورت که سایزهای مختلفی این محصول برای مثال ۱۸، ۲۰، ۲۴، ۲۸ و غیره در بازار موجود هستند. انتخاب و خرید سایز مناسب با توجه به موردی که داخل آن قرار می‌گیرند انجام می‌شود.

قیمت پمپ‌‌های غلیظ پاش

تولید کنندگان متعددی در ایران اقدام به تولید طرح‌های متنوع پمپ جا مایع نموده‌اند. قیمت پمپ غلیظ پاش با توجه به نوع کارایی، اندازه و البته کیفیت متریال مورد استفاده در ساخت آن تعیین می‌شود. اگر تولید کننده لوازم بهداشتی آرایشی هستید، یا به هر دلیلی به خرید پمپ جا مایع به صورت عمده نیاز دارید، بهتر است از تولید کننده‌ای هرید کنید که کیفیت را در درجه‌ی اول اهمیت قرار می‌دهد. زیرا این محصول غالبا برای نگهداری مواد بهداشتی و آرایشی به کار برده می‌شود. بنابراین باید بتواند از این مواد به درستی نگهداری کرده و مانع از دست رفتن خاصیت آن‌ها شود.

خرید پمپ جا مایع

معرفی بهترین تأمین کننده

شرکت سپیدار پمپ یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین برندهای تولید و توزیع انواع پمپ جا مایع است. این شرکت با استفاده از بهترین متریال و پیشرفته‌ترین تجهیزات انواع پمپ‌های غلیظ پاش مصرفی بازار را تولید می‌‌کند. برندهای معتبری از جمله شرکت گلرنگ سال‌هاست که محصولات مورد نیاز خود را از شرکت سپیدار تهیه می‌کنند. جهت برقراری ارتباط آسان با سپیدار پمپ کافیست از طریق سایت اقدام کنید؛ البته تیم پشتیبانی به صورت حضوری و آنلاین پاسخگوی مشتریان در سرتاسر کشورمان ایران هستند.

کلام پایانی

با توجه به کاربرد روزافزون پمپ جا مایع خصوصاً برای کسانی که به صورت عمده به آن نیاز دارند، وجود یک شرکت تولید کننده ایرانی می‌تواند یک برگ برنده باشد. زیرا خرید پمپ جا مایع در داخل کشور و از تأمین کننده‌ی ایرانی هم بسیار آسان‌تر است هم اینکه محصول با قیمت بسیار مناسب‌تری به دست شما خواهد رسید. در نتیجه‌ی کاهش هزینه‌ها شما نیز می‌توانید محصولات خود را با قیمت مناسب به فروش برسانید و به سود و درآمد قابل ملاحظه‌ای دست یابید. امیدوارم مطالب فوق برایتان مفید بوده باشد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا