کسب و کار

بهترین شرکت تولید کننده پمپ غلیظ پاش در ایران

چکیده : خرید پمپ غلیظ پاش با کارایی درست یک مرحله مهم در تولید و فروش کرم و محصولات بهداشتی است

بهترین راهکار برای پخش انواع محصولات آرایشی اعم از شامپو، مایع دستشویی، کرم ، لوسیون، نرم کننده و… استفاده از پمپ های لوسیون می باشد. با استفاده از پمپ های لوسیون مصرف کننده می تواند تنظیم کند که چه مقدار از کرم را می خواهد استفاده کند و همچنین؛ به صورت بهداشتی از یک محصول آرایشی استفاده می کند. در این مقاله میخواهیم درباره پمپ های غلیظ پاش و بهترین شرکت تولید کننده پمپ های لوسیون صحبت کنیم پس با ما همراه باشید.

شرکت سپیدار پمپ بهترین شرکت تولید کننده پمپ غلیط پاش در ایران

اخبار مرتبط

آنچه باید درباره پمپ های لوسیون بدانید

یکی از مهم ترین و کاربردی ترین وسیله های رایج در مواد آرایشی، بهداشتی و حتی دارویی پمپ های لوسیون می باشند که در اندازه و شکل های مختلف در بازار و صنعت وجود دارند. لازم است بدانید که هر چه مایع غلیظ تر باشد، پمپ باید قدرت بیشتری برای تحویل و پاشش محصول داشته باشد.

نحوه کار پمپ غلیظ پاش

پمپ لوسیون یا غلیظ پاش، پمپی است که در دهانه بالای بطری قرار گرفته و کارکرد اش این است که مایع را با یک پمپاژ به بالا هدایت کرده و سپس خارج می کند. اغلب  مکش مایع داخل ظرف با استفاده از نی صنعتی غلیظ پاش صورت می گیرد. این نی به یک شیر خروجی در داخل پمپ متصل می شود.

اجزای تشکیل دهنده پمپ غلیظ پاش

اما یکی از مهم ترین سوالات مطرح این است که پمپ های غلیظ پاش از چه اجزایی تشکیل شده اند. این اجزا به شرح زیر می باشند:

  • محرک یا شستیاین وسیله به نوعی یک اهرم متحرک محسوب می شود که برای پخش لوسیون، شامپو، نرم کننده یا مایعات دیگر کاربرد دارد. به این صورت که هرچقدر سریعتر آن را فشار دهید، محصول سریعتر توزیع می شود. همچنین بهتر است بدانید پمپ‌های لوسیون می‌توانند دارای مکانیزم قفل پایین یا قفل بالا هستند و در هنگام فشار دادن آن به پایین و چرخاندن قفل می‌شوند(قفل پایین) یا با چرخاندن محرک(قفل بالا) قفل می‌شوند. البته همیشه به این صورت نیست و برخی از پمپ های لوسیون هیچ قفلی ندارند.
  • واشر بیرونیبر اساس طراحی و نوع محصول میتوان از مواد مختلفی برای ساخت واشر بیرونی استفاده نمود اما اغلب آنها پلاستیکی می باشند. وظیفه واشر بیرونی این است که محکم به ظرف می چسبد و از بروز هرگونه نشتی جلوگیری می کند.
  • درباین محصول در اغلب وسایل آرایشی و بهداشتی کاربرد دارد چراکه درب، محرک را به بطری می بندد تا از نشتی جلوگیری شود و همچنین هوا به مایع داخل ظرف نرسد. جنس آن می تواند از انواع مواد پلاستیکی ساخته شود.

دیپ تیوبلوله توخالی طولانی است که صابون، لوسیون یا مایعات دیگر را از داخل ظرف به بیرون آن منتقل می کند. این لوله معمولا از پلاستیک ساخته می شود و نسبت به هوا نفوذ ناپذیر است تا مایع را پمپاژ کند.

  • محفظهبرخی تصور می کنند که ضخامت و عرض دیپ تیوب مشخص می کند که پمپ چقدر خوب کار می کند و یا چه میزانی از محصول پمپاژ می شود، اما این تصور اشتباه است. لازم است بدانید که کیفیت ساخت، اندازه و مواد مورد استفاده در ساخت محفظه عواملی هستند که تعیین می‌کنند چقدر محصول پمپاژ شود و کیفیت پمپ غلیظ پاش چگونه باشد.
  • پیستونفنرتوپیپیستون/ فنر/ توپی اجزایی از پمپ غلیظ پاش محسوب می شوند که بر اساس نوع و طراحی هر محصول متفاوت می باشند. لازم است بدانید از اجزای دیگری نیز در برخی پمپ های غلیظ پاش در کنار این اجزا استفاده می شود که در هرکدام متفاوت می باشد.

مهم ترین کاربردهای پمپ غلیظ پاش

استفاده از پمپ های غلیظ پاش در صنعت و بازار کاربردهای بی شماری دارد که در این مقاله تلاش می کنیم به برخی از این مزیت های مهم اشاره کنیم. پمپ های غلیظ پاش روشی خوب برای توزیع محصولات مراقبت شخصی و پاک کننده ها و مایعات غلیظ می باشند چراکه؛ استفاده از آنها بسیار آسان است و به عنوان پمپ جامایع ، پمپ کرم آرایشی ، پمپ مایع دست و … کاربرد دار د، این محصول؛ نه تنها در میان تولید کنندگان بلکه در بین مصرف کننده ها هم متقاضیان زیادی دارد چون کارکرد آسانی دارند و سبب می شوند که با استفاده از یک دست به دست یا روی یک سطح پمپاژ شود. مهم ترین مزیت های پمپ های غلیظ پاش به شرح زیر است:

قابلیت چند کاره بودناز این محصول میتوان  برای توزیع بیشتر از لوسیون ها استفاده نمود. به طوریکه؛ حتی از پمپ های غلیظ پاش می توان برای پمپاژ مایعات رقیق تر مانند الکل، ضد عفونی کننده و سرکه نیز استفاده کرد. البته استفاده از این محصول در شامپو، نرم کننده، لوسیون، شستشوی بدن، کرم بدن، مایع شستشوی صورت کاربردی تر است. لازم است بدانید پمپ های لوسیون بسیار متنوع هستند زیرا می توان از آنها را با بطری های پلاستیکی سخت، اکریلیک، سرامیک و حتی شیشه استفاده کرد.

صرف جویی در مصرف: این پمپ ها طراحی خاصی دارند و به این صورت هستند که با هر بار فشار دادن مقدار مشخص و کافی ای به دست مصرف کننده می رسد بنابراین، باعث صرفه جویی و جلوگیری از هدر رفتن محصول برای مصرف کننده می شوند.

همه کاره بودن یا کاربرد فراوانلازم است بدانید پمپ‌های لوسیون می‌توانند توانایی‌های توزیع مختلفی داشته باشند. برای همین کاربرد فراوانی دارند

کاربرد راحت و آساناستفاده از این محصول کاربرد راحت و آسانی دارند. به طوریکه، هدف از ساخت بطری های پمپی را میتوان راحتی و استفاده آسان مصرف کننده دانست. می توان در حالی که روی پیشخوان یا سطح هستند، تنها با استفاده از یک دست، مایع داخل آن را پمپاژ کرد.

کاهش گرفتگییکی از مهم ترین ویژگی های پمپ های غلیظ پاش کاهش گرفتگی است. این پمپ ها به خودی خود مسدود نمی شوند. این درحالی است که پمپ‌های صابونی معمولی که برای مایعات غلیظ طراحی نشده‌اند به راحتی مسدود می‌شوند

جمع بندی

استفاده روز افزون پمپ های غلیظ پاش در صنعت داخلی و خارجی امروزه به یک امر ضروری تبدیل شده است. بنابراین، اگر شما هم به دنبال خرید پمپ غلیظ پاش ایرانی یا همکاری با یک شرکت معتبر در این زمینه، هستید پیشنهاد ما به شما شرکت” سپیدار پمپ “می باشد. تیم تحقیق و توسعه این شرکت به طور مستمر در تلاش است تا کیفیت تولید محصولات خود را با استاندارد‌های جهانی هم­تراز کند.. آنچه محصولات سپیدار پمپ را از محصولات مشابه متمایز می­کند، کیفیت و گارانتی محصولات و خدمات پس از فروش است چراکه این شرکت معتقد است فروش پایان معامله نیست بلکه شروع رابطه ه­ای پایدار بر مبنای صداقت و احترام متقابل است.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا