کسب و کار

دانلود بیت های غمگین با کیفیت

به طور کلی در خواندن آهنگ ها خواننده ها دو دسته می شوند و گاهی غمگین و گاهی کار های شاد میخوانند و بسته به موقعیت جامعه و خودشان نیز به دنبال یک بیت خاص می گردند. آرپی بیت که یکی از بهترین مراجع در زمینه دانلود بیت می باشد هم اکنون به آدرس rpbeat.ir قابل رویت می باشد و می توانید بیت های خود را تهیه کنید.

تعریف بیت غمگین

به بیت هایی گفته می شود که دارای فضای بیسار احساسی و از نت های بسیار غمگینی بهره گرفته شده است. ساخت این گونه موزیک ها غالبا دارای ریتم های آهسته و ملایم هستند.

بهترین بیت های غمگین

  • بیت احساسی ریتمیک کد ۶۶

تمپو: ۸۰ – گام: C#m  – ساز زنده : ویالن ، گیتار

سبک: پاپ ، احساسی ، غمگین ، ریتمیک ، ۴/۴

بیت احساسی ریتمیک با کد ۶۶ یک بیت بسیار جدید میباشد که حالت و فرم تنظیم این بیت به صورت ترپ هیپ هاپ میباشد و جدیدا این مدل موزیک ها در عرصه موسیقی در بین خواننده ها بسیار مخاطب پیدا کرده است و بسیار هم مورد پسند عموم مردم قرار گرفته است و به جرات میتوان گفت جدیدترین و بروز ترین مدل تنظیم در مارکت ایران میباشد.
ساز زنده گیتار آگوستیک و ویالن به صورت خاصی اکولایز و افکتیو شده اند که به گوش شنونده جدید و مدرن صدا بدهند و  چیدمان هت ها  ، دائما فضای ترپ را به مخاطب یادآوری میکند.
خط ملودی به صورت احساسی و غمگین طراحی شده و پیشنهاد ما یک شعر غمگین یا دیس لاو میباشد که پازل را کامل کند و بیشترین اثر بخشی را روی مخاطب بگذارد.

  • بیت غمگین احساسی کد ۶۴

تمپو: ۸۰ – گام: D#m  – ساز زنده : ساکسفون ، گیتار

سبک: پاپ ، احساسی ، غمگین ، اسلو ، ۴/۴

بیت غمگین احساسی کد ۶۴ یک بیت منحصر به فرد و در عین حال بسیار احساسی در نوع خود میباشد و به روش مدرن و در عین حال نوستالژیکی طراحی و تنظیم شده است. ملودی این بیت به دلیل نوازندگی با احساس ساز ساکسفون بسیار احساسی و غمگین از آب درآمده که شنوده را غرق در احساسات میکند به شرطی که یک ترانه مناسب برایش ساخته شود. پیشنهاد ما یک ترانه با مظمون غم و شکست عشقی برای این بیت میباشد تا تاثیر گذاری زیادی به شنونده منتقل شود.
این ژانر از بیت ها و موزیک ها طرفداران زیادی در جامعه دارند و بسیاری از کارهای هیت مارکت در همین فضا و ریتم ساخته و منتشر شده اند. از این ما به همه ی آرتیست ها حداقل یک کار در این سبک رو پیشنهاد میکنیم.
ساز زنده گیتار نیز در بطن هارمونی کار قرار دارد و هم ریتم و احساس بالایی به کار اضافه کرده است. تمپو بیت ۸۰ میباشد و در ژانر ریتم اسلو  قرار دارد.
این بیت و تمامی بیت های موجود در سایت به صورت کامل و با در نظر گرفتن فرکانس و فضای صدای خواننده میکس و مستر شده و کیفیت بالایی دارد.

  • بیت احساسی غمگین کد ۶۲

تمپو: ۱۱۲ – گام: Bbm  – ساز زنده : ویالن ، گیتار ، پیانو

سبک: پاپ ، احساسی ، غمگین ، ریتمیک ، ۴/۴

بیت احساسی غمگین با کد ۶۲ یک بیت جدید و احساسی میباشد که با فضای نسبتا غمگین تنظیم شده است. سازهای زنده گیتار ویالن و پیانو این بیت ترکیب بی نظیری به این تنظیم بخشیده که این بیت به طور کلی آکوستیک به گوش میرسد و همین امر باعث شده تا به سرعت با احساسات مخاطب عجین شود. تمو بیت ۱۱۲ میباشد و به نوعی یک موزیک اکتیو و ریتمیک محسوب می شود.با توجه به ملودی نوازی ساز ویالن و غمگین بودن کلیت ملودی پیشنهاد ما برای این بیت یک ترانه احساسی ولی با حال و هوای غمگین میباشد.
ساز گیتار در دل کار به عنوان آکومپانیمت این بیت استفاده شده و ریتم و آرپژ را اجرا میکند. ساز پیانو نیز به عنوان جواب در بیت استفاده شده است.

  • بیت اسلو خاص کد ۶۰

تمپو: ۷۲ – گام: Bbm  – ساز زنده : گیتار

سبک: پاپ ، آرندبی ، غمگین ، اسلو ، ۴/۴

این بیت اسلو خاص در فضا و حال و هوای تنظیمی خاصی تهیه شده است که به ندرت میتوان در مارکت موسیقی داخلی نمونه و یا مشابه این مدل بیت را پیدا کرد.
در این بیت اسلو آرپژ ساز زنده گیتار به شکل خاصی و به صورت لوپ در کل فضای موسیقی خودش رو جای داده که هارمونی کل موزیک رو عجیب و خاص جلوه میدهد.
 تمپو بیت نیز ۷۲ میباشد که این تمپو اسلو میباشد و در قالب چهار چهار تنظیم شده است و بیت مورد نظر برای سبک هیپ هاپ و یا پاپ هایی که به صورت تند خوانده میشوند بسیار مناسب است.

  • بیت آرندبی احساسی کد ۵۶

تمپو: ۷۸ – گام: Bbm  – ساز زنده : گیتار الکترونیک

سبک: پاپ ، آرندبی ، احساسی ، غمگین ، ۴/۴

و ..

این ها همه گوشه از بیت های درجه یک و عالی آرپی بیت هستند که می توانید تهیه کنید و استفاده کنید.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا