کسب و کار

درآمد کسب و کار خانگی بی نهایت است

این موضوع را من زمانی متوجه شدم که شروع به راه اندازی کسب و کار خود در حوزه تولید پیاز داغ کردم و از این طریق توانستم به درآمد های بسیار بالا برسم، در این مقاله به بررسی دقیق ویژگی ها و انواع بهترین پیاز داغ خواهیم پرداخت.

پیاز داغ کیلویی

مشخصات پیاز داغ کیلویی دارای اهمیت فراوانی است، چرا که در انواع مختلف پیاز داغ ها باید المانی را دنبال کنید تا به خواسته ی خود دست یابید. از جمله مشخصات پیاز داغ کیلویی، اندازه برش خلال های پیاز است که باید نازک و یک دست خرد شده باشند.

دیگر مشخصه ی آن پخت کامل پیازهاست، بعد از خرد کردن پیاز باید خلال های یکدست را در آب جوش به مدت ۵ تا ۱۰ دقیقه حرارت داد، تا پیازها مغز پخت شوند. بعد در روغن فراوان و داغ حرارت داده می شوند تا کاملا سرخ و ترد شوند. این پیازها خوش طعم و خوش خوراک هستند و خیلی ها تمایل به خوردن آن به تنهایی و بدون غذا دارند.

پیاز داغ خانگی

از بارزترین مشخصات پیاز داغ خانگی تازگی و طراوت این محصول است. در تهیه پیاز داغ خانگی، پیازها با دست و با سلیقه ی زیاد خرد می شوند و در آب جوش به مدت حدودا ۱۰ دقیقه می جوشند، تا کاملا مغز پخت شود. این مرحله هم در رنگ و هم در میزان روغنی که جذب بافت پیاز می شود تاثیر مستقیمی دارد. هر چه پخت پیاز ها کامل تر باشد، روغن کمتری جذب آن می شود و تردتر می شوند.

در انتخاب پیازها برای تهیه پیاز داغ در نوع خانگی حساسیت بالایی وجود دارد و چون با دست خرد می شوند، پیازهای سفت و سالم برگزیده می شوند. خرید پیاز داغ خانگی در حجم های بالا بهتر است از کارگاه هایی خانگی صورت پذیرد، چون در مقادیر بالا تولید می شود و برای تحویل سفارش نیاز به صبر و زمان زیادی ندارد. امروزه ارائه محصولات خانگی رواج یافته است و انواع مختلف آن در بسته بندی های شکیل در دسترس قرار دارد.

پیاز داغ خانگی

پیاز داغ خلالی

پیاز داغ یکی از مواد اولیه در طبخ غذاهای ایرانی محسوب می شود در نتیجه باید مشخصات پیاز داغ خلالی خوب را بدانیم. پیاز داغ علاوه بر اینکه در طبخ غذا به کار می رود، در برخی از غذاهای ایرانی مانند انواع آش، عدسی، برخی پلوها و غیره بعنوان تزئین کننده روی غذا هم استفاده می شود. در نتیجه باید دقت داشته باشیم پیاز داغی که استفاده می کنیم حتما از مواد اولیه مرغوب تهیه شده باشد و همچنین ترد باشد. بصورت خانگی تهیه شده باشد و مواد افزودنی و نگهدارنده نداشته باشد. برای خرید پیاز داغ خلالی به دلیل حساسیتی که این محصول دارد، باید آن را از مراکزی تهیه کنیم که معتبر باشند و از نحوه تهیه آن اطمینان خاطر را داشته باشیم. بهتر است پیاز داغ را در حجم کم خریداری کنیم تا هم نگهداری از آن راحت تر باشد و هم تازه تر مورد استفاده قرار گیرد. همچنین هنگام خرید باید به بسته بندی محصول بسیار توجه داشته باشیم که بصورت استاندارد و بهداشتی انجام شده باشد.

پیاز داغ خلالی

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا