کسب و کار

در زمان کم با کار در زمینه سس پولدار شدم

هنگامی که زمان را به عنوان یک سازه‌ اجتماعی ببینیم باوری قدرتمند را در خود ایجاد می‌کنیم که به جای اینکه در مقابلمان باشد در راستای رسیدنمان به اهداف قرار می‌گیرد. من نیز در زمان کم با تلاش و انگیزه کامل توانستم به ثروت برسم.

سس

میزان چربی موجود در این سس خرسی در حدود ۰.۰۲ گرم بوده که در واقع می تواند برای تمامی افراد مناسب قلمداد شود.

قندهای موجود در سس خرسی تنها به اندازه ۱۰ گرم است که علاوه بر مناسب بودن برای افراد دیابتی، می تواند انرژی لازمی را نیز ببخشند.

لازم به ذکر است که نمکهای موجود در سس خرسی در اندازه ۱.۱۵ بوده و از این نظر می تواند به دور از هر گونه ضرری باشد.

شایان ذکر است این محصول از هیچ اسیدهای چربی برخوردار نمی باشد و فاقد ترانس است.

در واقع سس خرسی از متریالی نظیر: رب گوجه، ادویه، آب، شکر و غیره برخوردار شده است و طعم فوق العاده دلچسبی را دارا است. بسیاری از افراد که در دهه های پیشین می زیسته اند، می دانند که میزان استقبال از سس خرسی تا چه اندازه بوده و همواره چه میزان اشتیاق برای آن حاصل شده است. ما نمونه های با کیفیت و خوش طعمی از سس خرسی را تهیه نموده ایم که تماماً با بهره گیری از بهترین گوجه های برداشت شده از کشتزارهای داخلی است.

سس خردل

از مرغوب ترین و در عین حال خاص ترین انواع سس در واقع سس خردل دیژون می باشد، که نام آن از شهر دیژون فرانسه گرفته شده است، زیرا این نوع سس اولین بار در این کشور تولید شده است و فرق آن با انواع دیگر سس خردل استفاده در آن زمان، استفاده از سرکه سیب به جای آبغوره در ترکیب این محصول بود، که توسط فردی به نام ژان دیژون انجام گرفت.برای تهیه سس خردل دیژون از ترکیبات مختلفی مانند سرکه، نمک یددار، اسید سیتریک، آب و دانه های خردل استفاده می شود و این نوع سس خوش طعم و ویژه را می توان در کنار غذا های مختلف مانند غذا های گوشتی مصرف نمود و همچنین آن را در ترکیب با سایر سس ها مصرف نمود. این محصول را می توان با حذف واسطه ها و با قیمت ویژه و ارزان خریداری نمود، که با وجود اینترنت این خرید بسیار راحت شده است و مشتریان عمده و جزئی می توانند بدون مراجعه حضوری از محصولات دیدن نمایند و همچنین در صورت تمایل این محصول را با کمترین هزینه به صورت سفارشی تهیه کنند.

سس خردل

سس خرسی

بهتر است بدانید که برای خرید سس خرسی ارزان می توانید به فروشگاه های اینترنتی مراجعه نمایید و این محصول را با کیفیت عالی خریداری نمایید. بیشتر متخصصان تغذیه بر این باورند که سس گوجه خرسی و رب گوجه هیچ گونه ضرری برای بدن انسان ندارد و به حفظ سلامت بدن کمک شایانی می کند. از جمله فواید سس خرسی برای بدن می توان به موارد زیر اشاره کرد:کاهش وزن بدن، کاهش کربوهیدرات، کاهش کالری در بدن، احتمال ابتلا به سرطان پروستات را در مردان کاهش می دهد. سیستم بینایی را در بدن تقویت می کند،از سرطان سینه جلوگیری می کند. ارزش غذایی سس خرسی بسیار بالا می باشد زیرا در ترکیب آنها مواد مغذی بسیاری وجود دارد که کوجب سلامت بدن می شود. از جمله مواد مغذی موجود در سس خرسی عبارتند از: کربوهیدرات: بیشترین کربوهیدراتی که در این سس وجود دارد به دلیل وجود شکر در آن می باشد.

سس خرسی

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا