اقتصادی

در سال ۲۰۲۲ به کدام پروژه‌ها بیشتر توجه می‌شود؟

طبیعی است که صنعت کریپتو به راه حلی برای تسهیل تجارت چند زنجیره‌ای و ساده‌سازی و کاهش هزینه تراکنش در شبکه‌ها نیاز دارد.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، طبیعی است که صنعت کریپتو به راه حلی برای تسهیل تجارت چند زنجیره‌ای و ساده‌سازی و کاهش هزینه تراکنش در شبکه‌ها نیاز دارد.

این روزها بسیاری از پروژه‌ها در بازار رمزارزها راه‌حلی در رابطه با ساده‌سازی تجارت چند زنجیره‌ای دارند و بسیاری عقیده دارند پروژه‌های غیرمتمرکز در سال ۲۰۲۲ مورد توجه قرار می‌گیرند.

کارایی پروژه‌های غیرمتمرکز

در حال حاضر تعویض یک توکن بر بستر شبکه ERC20 با یک توکن BEP20 فرایند بسیار دشواری و به شدت گران و زمان‌بر است و یک پروژه غیرمتمرکز که راه‌حلی برای این موضوع داشته باشد انتخاب خوبی برای سرمایه‌گذاری است.

مثلا اگر کاربری بخواهد در کیف پول ارز خود را ارز دیگری تبدیل کند یا ارزهای خود را به یک کیف پول دیگر منتقل کند باید از ارزی که کیف پول بر بستر آن فعالیت می‌کند برای پرداخت هزینه تراکنش استفاده کند و به همین دلیل کاربر همیشه باید مقدار مشخصی از توکنی که کیف پول از آن پشتیبانی می‌کند داشته باشد.

این موضوع باعث فوت وقت و هزینه اضافی برای کاربران شبکه می‌شود.

حتی گاهی زیاد بودن شبکه کاربران را به اشتباه می‌اندازد و مثلا توکن ERC20 را به شبکه TRC20 منتقل می‌کند و این موضوع هم دردسر تازه‌ای ایجاد می‌کند.

اصولا پروژه‌های غیرمتمرکز قصد دارند چنین مشکلاتی را در فضای بلاکچین حل کنند.

مثلا در برخی از پروژه‌های غیرمتمرکز کاربران در شبکه‌هایی مانند بایننس، پالی‌گان و اوالانچ به راحتی تراکنش می‌کنند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا