کسب و کار

دو تکنیک ساده برای موفقیت باورنکردنی

هرگز انتظار نداشته باشید که در اول راه همه چیز را بدانید، تنها شروع کنید و با خود بگویید: من نمی دونم چطور قراره موفق بشم، چیزی که می دونم اینه که به هیچ وجه قرار نیست بازنده باشم! من با ورود به دنیای تجارت به این درک رسیدم و توانستم سود سرشاری را عاید خود و اطرافیانم کنم. در ادامه دوست دارم شما را با محصولات درجه یک خود آشنا کنم.

پته رومیزی عسلی

پارچه استفاده شده در پته رومیزی عسلی از پشم گوسفندان بافته می شود لذا دور از ذهن نیست که این هنر در مناطقی که دامپروری رونق دارد بیشتر تولید گردد.

برای تولید پته خط دوزی یا خط های روی طرح دوخته می شود و در مرحه بعد نوبت به طرح نگاری است و در آخر با آب سرد شسته می شود.

محصولات پته سیار متنوع بوده لذا شناخت انواع آن مانند مشخصات پته رومیزی گرد برای هدیه دادن بسیار مناسب می باشد.

پته در تهیه لوازم تزئینی مانند انواع پشتی ها کوسن ها تابلو های نفس رو تختی و… در اندازه های متناسب با نیاز افراد تولید می گردد.

پته خام ساعت

نام دیگر هنر پته دوزی سلسله دوزی هم می باشد که معمولاً در این هنر بسیار زیبا از لوازم مختلفی مانند پارچه پته خام، سوزن تپسری و نخ های رنگی استفاده می شود.

پته خام ساعت جزو تجهیزات بسیار پرفروش این هنر زیبا بوده که دارای مشخصات و ویژگی های مختلفی می باشد که می توان به موارد زیر اشاره نمود.

این پارچه پته ضخیم و پشمی است و دارای ابعاد و اندازه های مختلفی می باشد که نرمی و لطافت پارچه باعث شده سوزن به راحتی در آن فرو رود تا طرح های زیبایی را به وجود بیاورد.

طول عمر پارچه های پته خام بالا است و معمولاً چاپ و طراحی روی آن ها بسیار راحت است چون نرمی و لطافت آن ها رنگ را به سرعت به خود جلب می کند.

پته خام ساعت

پته خام

معمولاً این هنر زیبا یعنی پته خام با نخ های رنگارنگ انجام می‌ شود و به عنوان یک تابلو فرش زیبا یا یک هدیه ارزشمند گزینه مناسبی خواهد بود.

معمولاً نگهداری از این محصول کار خیلی سختی نیست و از آنجایی که جزو صنایع دستی ایرانی شناخته می شود با گذشت زمان ارزش آن هم بیشتر خواهد شد.

برای نگهداری از این محصول حتما آن را به دور از آلودگی نگه دارید و سعی کنید قاب گرفته تا جهت زیباتر شدن محیط روی دیوار نصب کنید.

لازم به ذکر است که شرکتهای تولیدی این کالای ناب ایرانی را با بهترین متریالها و با استفاده از دستگاه های صنعتی مدرن تولید و به بازار عرضه می کنند که مشتریان زیادی را به خود اختصاص داده است.

پته خام

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا