کسب و کار

راز های پولدارشدن که میلیاردر ها به کسی نمی گویند

در واقع غالب میلیاردر ها آدم‌های خوش‌شانسی نیستند که اتفاقی مسیر خود را پیدا کرده باشند. اگر در حال راه‌اندازی یک کسب و کار هستید، دوست دارید یک حرفه‌ی پردرآمد را توسعه بدهید، پولتان را سرمایه‌گذاری کنید. شما باید ذهن میلیاردری داشته باشید وقتی ذهن‌تان آماده شد، پول هم خواهد آمد! پس پیشنها میکنم مطلب زیر را که درباره سه نوع از محصولات ثروت ساز من در حوزه تجهیزات پزشکی میباشد را مطالعه نمایید.

دستگاه رگ یاب

یکی از معضلاتی که پرستاران و کارشناسان آزمایشگاه ها با آن مواجه هستند، پیدا نکردن رگهای برخی از افراد می باشد که این می تواند باعث اذیت شدن پرستار و خود فرد شود برای حل این مشکل اقدام به تولید دستگاه رگ یاب کرده اند،که با قیمت مختلفی خرید و فروش آن انجام می شود با کمک این دستگاه می توان رگهای مخفی را به راحتی و به طور واضح مشخص کرد. به طور کلی استفاده از دستگاه رگ یاب باعث بهبود وضعیت خون گیری، کاهش تلفات مراجعه کنندگان و افزایش اعتبار آزمایشگاه و پرسنل می شود، چون یک نمونه گیری اشتباه باعث بی اعتباری آزمایشگاه، پرستار و کارشناس آزمایشگاه می شود علاوه بر این، موجب آزار و اذیت مراجعه کننده هم می شود.

امروزه در بخش سلامت، تشخیص و درمان استفاده از تجهیزات برای افزایش دقت امری مهم و ضروری می باشد، یکی از این ابزارها دستگاه رگ یاب است، که به آن دستگاه پیدا کننده رگ هم می گویند که در هنگام گرفتن خون و نمونه گیری برای پیدا کردن رگ استفاده می شود.

دستگاه لیپوساکشن

امروزه برای از بین بردن چربیهای اضافی بدن معمولا از دستگاه لیپوساکشن و کویتیشن اولتراسونیک استفاده می شود که قیمت خرید فروش آن می تواند متفاوت باشد چاقی به دلیل کم‌ تحرک شدن زندگیهای روزمره امروز به یک معضل تبدیل شده ‌اند.

اما به ‌راحتی می ‌توانید توسط جراحی بنام لیپوساکشن به ‌راحتی با چربیهای اضافی خود خداحافظی کنید. استفاده از این روش برای از بین بردن چربیهای موضعی می ‌تواند بسیار مفید بوده و همچنین مورد توجه افراد مختلف واقع شود قطعا ورود دستگاه لیوساکشن که حدود ۲۰ سال پیش وارد صنعت شد. امروز تغییرات و پیشرفتهای فراوانی را داشته‌ است.

به‌ طوری‌ که امروزه ما می ‌توانیم از پیشرفته ‌ترین نوع این دستگاه‌ ها استفاده کنیم استفاده از دستگاه لیپوساکشن برای از بین بردن چربیها توسط پزشکان و جراحان مخصوص انجام می ‌شود که از این روش افراد می ‌توانند چربیهای اضافه بدن خود را از بین ببرند.

دستگاه لیپوساکشن

دستگاه لیزر

امروزه با پیشرفت تکنولوژی دستگاه هایی وارد عرصه ی بازار شده اند که می توانند راحت ترین روش برای از بین بردن موهای زائد در بدن شوند. دستگاه لیزر مناسب برای موهای ضخیم و کرکی صورت در مراکز و سایتهای معتبر در حال انجام است و با بهترین قیمت به خریداران گرامی عرضه می شود. این دستگاه ها به همراه چای نعنا مو زائد جهت رفع آن مناسب می باشد و مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است. دستگاه های لیزر توسط پرتوهای نور فولیکول مو را از بین می برند و می تواند آنها را تخریب کند. دستگاه لیزر برای موهای کرکی هم قابل استفاده است و سبب از بین بردن این موها در بدن و صورت می شود. این دستگاه ها دارای مزیتهای بسیار زیادی می باشند و نسبت به وکس و موم آلوئه ورا بسیار عالی هستند.

دستگاه لیزر

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا