کسب و کار

ثروتم را مدیون ردپای جعبه چهارگوش در زندگی هستم!

خدا را شکر می کنم که توانستم برای برآورده ساختن آرزوهایم همچنین رفاه و آرامش خانواده ام فعالیت سودمندی را آغاز کنم که نتیجه آن بسیار مطلوب و خوشایند بود. فعالیت در حوزه ثروت ساز انواع لوازم خانگی از جمله تلویزیون مرا به ثروت رساند. در ادامه به معرفی سه مدل از دنیای متنوع تلویزیون می پردازم، همراه من باشید.

تلویزیون

امروزه به دلیل شرایط اقتصادی کشور قیمت تلویزیون همیشه در حال تغییر می باشد و انواع تلویزیون به دلیل کیفیت عالی که دارد طرفداران بسیار زیادی را جذب خود کرده است که یکی از پر فروش ترین تلویزیون در جهان می باشد.

برای خرید تلویزیون ابتدا باید به میزان پولی که می خواهید هزینه کنید در نظر بگیرید و دوم کاربرد و ویژگیهایی که تلویزیون دارد توجه کنید تا در آخر بتوانید یک تلویزیون خوب و با کیفیت را خریداری نمایید.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی انواع تلویزیون  نیز در حال پیشرفت از نظر کیفیت، کاربرد، ویژگی، سایزهای مختلف آن و غیره نیز می باشد.

شرکت های مختلف در کشور کره جنوبی بوده که در سال ۱۹۳۰ این شرکت تاسیس شده و از آن سال تا به امروز همیشه در حال پیشرفت و رشد می باشد.

همچنین در زمینه لوازم خانگی همچون تلویزیون، یخچال، کولر و لوازم برقی آشپزخانه و همچنین لوازم کامپیوتری و غیره نیز فعالیت دارد.

تلویزیون ضد آب

ذکر این نکته لازم ست که بدانید تلویزیون ضد آب در انواع مختلف سایز می باشد که امروزه بیشتر افراد برای خریدن تلویزیون اقدام به بزرگترین سایز آن می کنند که این نشان دهنده چشم رو هم چشمی مردم باهم می باشد.

امروزه در بازار قیمت تلویزیون ۳۲ اینچ بسیار مناسب تر از سایزهای دیگر تلویزیون می باشد و سایز تلویزیون ۳۲ اینچ مناسب برای اتاق خواب، مطب و مکانهای کوچک می باشد.

همچنین تلویزیون ۳۲ اینج به دلیل سایز کوچکی که دارد مغازه داران و کسانی که در محیط کار خود دوربین مدار بسته نصب کردن و یا برای دیدن فیلم و اخبار در مطب برای بیمارانی که در نوبت هستند بسیار مناسب است.

همچنین مناسب خانه هایی است که بسیار کوچک می باشند، ذکر این نکته لازم است که بدانید سایز این تلویزیون بر اساس طول و عرضی که دارد محاسبه می شود که طول آن ۱۵.۷ اینج و همچنین عرض آن ۲۷.۸ اینج می باشد.

تلویزیون ضد آب

تلویزیون پارس

یکی از پر استفاده ترین لوازم خانگی تلویزیون ال سی دی بوده و انواع تلویزیون پارس ۵۵ اینچ الکتریک با قیمت بسیار مناسبی در کشور ما توزیع می شوند.

ابعاد این تلویزیونها بزرگ بوده و در پذیرایی و محیطهای بزرگ مورد استفاده قرار می گیرند، می توان گفت که این تلویزیونها سالهای سال است که در بین مردم استفاده جا پیدا کرده اند.

همان طور که می دانید قیمت تلویزیون پارس 55 اینچ با توجه به نرخ ارز و دلار بدست می آید، این قیمتها از درب کارخانه های تولید کننده برآورد می شوند و به صورت روزانه و لحظه ای در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد.

صاحبان کارخانه های تولید کننده برای فروش اقلام و کالاهای خود وبسایتهای مختلفی طراحی کرده اند و تمامی انواع محصولات خود را با ذکر ویژگیها معرفی می نمایند. صفحه نمایش این تلویزیونها کاملاً تخت می باشند و تکنولوژی ساخت آنها بسیار هوشمند است، این سایز از تلویزیونها بسیار مناسب و بزرگ بوده و برای پذیراییهای بزرگتر مورد استفاده قرار می گیرد.

تلویزیون پارس

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا