اجتماعی

رانش زمین در حصار کرج

شهردار کرج از وقوع حادثه رانش زمین در محدوده‌ای از اراضی موسوم به تپه “الله اکبر” منطقه حصار کرج خبر داد و گفت: در این حادثه به کسی آسیب وارد نشد اما تعدادی واحد مسکونی خسارت دید.

به گزارش روند بازار به نقل از ایرنا، “مهرداد کیانی ” افزود: این حادثه صبح امروز رخ داد که در پی آن تعدادی از پلاک‌های مسکونی دچار خسارت شده است.

وی ادامه داد: با توجه به حضور نیروهای آتش نشانی، خدمات شهری، مدیران مربوطه و نمایندگان دیگر دستگاه‌های امداد و نجات در محل رانش عواقب احتمالی در حال کنترل است.

وی از ارجاع موضوع به کارشناس رسمی دادگستری به منظور تعیین علت دقیق رانش خبر داد و اضافه کرد: اقدامات لازم جهت تامین ایمنی ساکنین پلاک‌های مجاور در حال انجام است و به منظور اطمینان خاطر از عدم تسری ابعادِ حادثه تأسیسات گاز و برق و آب به طور موقت از مدار خارج شده است.

به گفته شهردار کرج، این حادثه منجر به ریزش یک ساختمان شده و روند ایمن سازی آغاز شده است.

به نقل از: پایگاه اطلاع رسانی شهرداری کرج

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا