اقتصادی

۱۵ ایستگاه شارژ خودرو برقی در تهران راه‌اندازی شد

مدیرعامل گروه برق مجموعه مپنا گفت: ۱۵ ایستگاه شارژ خودرو‌های برقی مجهز به ۷۴ دستگاه شارژر در تهران به بهره برداری رسید.

به گزارش روند بازار به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، عرفان گفت: امروز ۱۵ ایستگاه شارژ خودروهای برقی به کشور افزوده شد قبل از این ۳ ایستگاه دیگر پایتخت اضافه شده بود.

اوگفت: از مجموع ۷۴ دستگاه شارژر که در آیین امروز به بهره‌برداری رسید، ۲۴ شارژر، مجهز به شارژ سریع و ۵۰ شارژر، مجهز به شارژر معمولی است.

مدیرعامل گروه برق مجموعه مپنا گفت: اولین مرحله در این پروژه، مکان‌یابی بود و اجرای پروژه تنها ظرف ۲۴ روز انجام شد. نهم مردادماه قرارداد به امضا رسید و پنجم شهریورماه عملیات نصب پایان یافت. در همین راستا از مهندسان مجموعه مپنا و کارکنان معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران برای اهتمام ویژه در این راه تشکر می‌کنم.

عرفان با بیان این که با تنوع‌بخشی و افزایش تعداد ایستگاه‌های شارژ برقی، نیاز شهر تهران به الکتریسیته افزایش خواهد یافت، ابراز امیدواری کرد که پروژه‌های بعدی مربوط به ایستگاه‌های سوآپ موتورسیکلت‌های برقی با همکاری شهرداری تهران به سرانجام برسد.

او گفت: امیدواریم تامین و تولید خودروهای برقی با همت وزارت صمت و با فراهم شدن زیرساخت‌ها، در دستور کار قرار گیرد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا