فرهنگی

رتبه بندی معلمان نهایی شد/ شرکت در کلاس های جبرانی اختیاری است

وزیر آموزش و پرورش گفت: آئین نامه رتبه بندی معلمان امروز به هیأت دولت ارسال شد و احکام معلمان تا سه ماه بعد از تحویل به دولت صادر می‌شود.

به گزارش روند بازار به نقل از مهر، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش گفت: آئین نامه رتبه بندی معلمان امروز به هیأت دولت ارسال شد و احکام معلمان تا سه ماه بعد از تحویل به دولت صادر می‌شود.

نوری در پاسخ به این سوال که برخی فرهنگیان خواستار تغییر در شاخص‌ها و امتیازات آئین نامه جدید رتبه بندی هستند، گفت: به درخواست فرهنگیان برخی شاخص‌های رتبه بندی را در دولت تغییر می‌دهیم.

وزیر آموزش و پرورش موضوع افزایش مدت زمان نیم سال دوم تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ را منتفی اعلام کرد و گفت: برای جبران عقب ماندگی تحصیلی دانش آموزان در دوران کرونا تابستان امسال کلاس‌های جبرانی برگزار می‌شود.

نوری افزود: این کلاس‌های جبرانی با هماهنگی مدیران مدارس و معلمان برگزار می‌شود و شرکت دانش آموزان در این کلاس‌ها اختیاری است.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا