اقتصادی

رشد ۳۳ درصدی پرواز‌های داخلی در کشور

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: ۷۹۸ پرواز برنامه‌ای و فوق‌العاده در مسیر‌های داخلی انجام شده که رشد ۳۳ درصدی داشته است.

به گزارش روند بازار، حسام قربانعلی  سخنگوی سازمان هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: در نوروز ۱۴۰۳، تعداد ۷۹۸ پرواز برنامه‌ای و فوق العاده  در مسیرهای داخلی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران انجام شد که برای تعطیلات عید فطر هم از تمامی ظرفیت های هوایی و ناوگان خود برای جابه جایی مسافران خود استفاده خواهیم کرد.

وی افزود:  تعداد پرواز داخلی در طی یک ماه گذشته در مقایسه با مدت مشابه سال ۱۴۰۲ از رشد ۳۳ درصدی برخوردار است. 

قربانعلی ‌ با بیان اینکه  هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در ایام نوروز به ۳۳ نقطه در داخل کشور پرواز کرد گفت: برای پروازهای حج عمره هم شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران آمادگی کامل دارد و در صورت رفع موانع در انجام پرواز ها از سوی سازمان هواپیمایی کشوری و وزارت ارشاد ایران ایر آمادگی پرواز را دارد‌.

وی افزود: در طی یک ماه گذشته  ۶۸ پرواز فوق العاده نیز برای تسهیل سفر هموطنان  در مسیرهای پر تردد از جمله مشهد، شیراز، اصفهان،  اهواز و کیش برنامه ریزی و انجام شد.

منبع
باشگاه خبرنگاران جوان

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا