اقتصادی

ریزش دسته جمعی قیمت انواع ارز

قیمت انواع ارز در بازار تهران امروز کاهشی است. قیمت یورو هم که تا هفته گذشته به کانال ۷۰ هزار تومانی نزدیک شده بود، در روند نزولی روزهای اخیر حالا به ۵۹ هزار و ۵۹ هزار و ۸۲۰ تومان رسیده است.

به گزارش روند بازار، قیمت یورو امروز با کاهش نسبت به روز گذشته کانال عوض کرد و در سطح ۵۹ هزار و ۸۲۰ تومان قرار گرفت.

یورو تنها ارز کاهشی بازار نبود و امروز درهم امارات هم به سمت کف کانال ۱۵ هزار تومانی حرکت کرد و در سطح ۱۵ هزار تومان قرار گرفت.

لیر ترکیه نیز اکنون با قیمت هزار و ۸۱۵ تومان در بازار تهران معامله می‌شود. پوند انگلیس هم که پیش از این تا مرز ۷۵ هزار تومان بالا رفته بود، حالا با قیمت ۷۰ هزار تومان معامله می‌شود.

روند نزولی قیمت انواع ارز از نیمه دوم هفته گذشته آغاز شده و اسکناس‌هایی را که به سقف‌‌های تاریخی خود نزدیک شده بودند، پایین کشیده است. با توجه به حضور قدرتمند بازارساز در معاملات نقدی و پشت خطی، به نظر می‌رسد روند نزولی قیمت ارزهای مختلف همچنان ادامه داشته باشد.

منبع
تجارت نیوز

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا