اقتصادی

ریزش عجیب قیمت ها در بازار مسکن پردیس

هم‌اکنون وضعیت بازار خرید وفروش مسکن در پردیس راکد است، متقاضی هم وجود دارد اما نه مانند قبل.

به گزارش روند بازار به نقل از اکوایران، شهر جدید پردیس مرکز شهرستان پردیس است که در استان تهران و در شمال‌ شرق پایتخت قرار دارد.این شهر از سمت غرب با شهر تهران، از سمت شرق با شهرستان دماوند، از سمت شمال با شمیرانات و از جنوب به شهرستان پاکدشت متصل می‌شود و در مجموع شامل ۱۱ فاز است.یک واسطه‌گر ملکی در پردیس به اکوایران می‌گوید: هم‌اکنون وضعیت بازار خرید وفروش مسکن در پردیس راکد است، متقاضی هم وجود دارد اما نه مانند قبل.

به گفته وی، در سال گذشته واحدهای ۸۵ الی ۹۰ متری مسکن مهر، یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان الی یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون توما به فروش می‌رسید و در ایام عید نوروز به ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هم رسید، اما به دلیل رکود هم‌اکنون به ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان پیشنهاد شده است.

بررسی فایل‌های موجود در پلتفرم‌های خرید و فروش مسکن در پردیس نشان می‌دهد، برای خرید واحدی ۹۵ متری و نوساز در فاز ۸، ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان و برای واحدی نوساز با ۱۰۷ مترمربع مساحت در فاز ۵، یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون باید پرداخت.

در فاز ۳ پردیس، واحدی ۷۵ متری و ۱۰ سال ساخت، ۳ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان و واحدی با ۸۰ مترمربع زیربنا و ۸ سال عمربنا، ۲ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

در فاز ۸ پردیس، آپارتمانی ۹۵ متری و نوساز، ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان و واحدی ۱۰۶ متری و یک سال ساخت، ۳ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان پیشنهاد شده است.

قیمت ها در بازار مسکن پردیس

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا