ورزش

پایان تعلیق چهار ساله جودو ایران

آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو کشورمان در مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون جودو، پایان تعلیق چهار ساله جودو ایران را اعلام کرد.

به گزارش روند بازار به نقل از خبرگزاری مهر، مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون جودو، امروز دوشنبه در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک به ریاست “مریم کاظمی‌پور” معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و با حضور آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون، سایر مسئولان فدراسیون، آرش فرهادیان مدیرکل دفتر مشترک فدراسیون‌ها و اعضای مجمع برگزار شد.

میراسماعیلی در ابتدای مجمع، انتخاب کیومرث هاشمی به عنوان وزیر ورزش و جوانان را تبریک گفت و سپس خبر رسمی پایان تعلیق جودوی ایران را اعلام کرد.

وی در ادامه گفت: چهار سال بسیار سخت و زجرآور داشتیم و اکنون سرمان را بالا می‌گیریم که پای اعتقاد و ارزش‌هایمان ماندیم و سعی کردیم جودو ایران را زنده نگه داریم. وقتی مقام معظم رهبری در سخنرانی خود از فدراسیون و بچه‌های جودو یاد کرد، خستگی ما از بین رفت.

میراسماعیلی بیان کرد: امروز سه جودوکار مرد و مریم بربط در بانوان راهی هانگژو می‌شوند که نشان از تلاش‌های ما در چهار سال تعلیق دارد. تمامی افرادی که من را در این چهار سال اذیت کرده و با آبرویم بازی کردند را می‌بخشم، چراکه از امروز تعلیق تمام شده و برنامه‌ها را با قدرت بیشتری دنبال می‌کنیم. امروز جودوی جهان به جودوی ایران سلام کرد و با افتخار می‌گویم برای ایران عزیز ایثار کردیم.

وی گفت: به جودوکاران اعزامی به هانگژو می‌گویم جدا از هر نتیجه‌ایی شما برای ما عزیز هستید و می‌دانم با تمام قدرت به میدان می‌روید.

مریم کاظمی‌پور معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش، نیز در پایان مجمع گفت: رفع تعلیق را به جامعه جودو تبریک می‌گویم. در این دو سال که در وزارت ورزش هستم همواره از رئیس فدراسیون پیگیر این مساله بودم. امیدوارم جودوکاران ایران در بازی‌های آسیایی و مسابقات پیش رو بدرخشند و برای مریم بربط بانوی جودوکار کشورمان که با حجاب اسلامی در مسابقات بین‌المللی جودو شرکت می‌کند آرزوی موفقیت دارم.

وی در ادامه افزود: بحث منطقه‌ای شدن، اندیشه خوبی است اما نباید تنها پنجره قهرمانی توسعه ورزش کشور همین مسابقات منطقه‌ای باشد. یکی از نقاط قوت منطقه‌ای‌ شدن، بحث آموزش مربیان و داوران است.

معاون وزارت ورزش، عنوان کرد: فدراسیون جودو در بحث بانوان پیش‌رو بوده است و از رئیس فدراسیون می‌خواهم در بحث آموزش مربیان و داوران بخش بانوان در دوره‌های داخلی و خارجی نیز برنامه‌های مدونی باشد. توقع دارم در بحث اعزام‌ها، نگاه عدالت‌ محورانه‌ بین آقایان و بانوان باشد چراکه بانوان این رشته توان خود را ثابت کرده‌اند.

وی در پایان بیان کرد: هرچند این چهار سال در بعد قهرمانی سخت گذشت اما در بخش همگانی، فعالیت‌های فدراسیون و مسؤولان آن قابل تقدیر است.

به نقل از: روابط عمومی فدراسیون جودو

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا