اقتصادی

زمزمه‌ های افزایش قیمت مسکن پردیس

روند بازار مسکن به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مدیر عامل شرکت عمران پردیس اعلام کرد: زمزمه‌ های افزایش قیمت مسکن پردیس همزمان با اتصال مترو به پردیس به گوش می‌رسد.

مهدی هدایت مدیر عامل شرکت عمران پردیس با بیان اینکه پس از دو سال پیگیری مدوام و با لطف خداوند، با تصمیم هیات دولت و شرکت مادر عمران شهرهای جدید (به نمایندگی از وزارت راه و شهرسازی) با حفظ مالکیت دولت عملیات اجرایی پروژه احداث قطار برقی شهر جدید پردیس _ تهران آغاز می‌شود، تصریح کرد: این پروژه در قالب همکاری و با مشارکت قرارگاه سازندگی، انجام می‌شود. در این پروژه شرکت عمران شهر جدید پردیس ۴۰ درصد، دولت ۳۰ درصد و قرارگاه خانم الانبیا هم ۳۰ درصد سرمایه گذاری کرده‌اند.

افزایش قیمت در بازار مسکن پردیس

هدایت بیان کرد: در این پروژه حدود ۵ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری شده و مدت زمان ساخت این پروژه عظیم حدود ۴ سال برآورد شده است.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا