سیاسی

زمزمه استیضاح خاندوزی بلند شد

عضو کمیسیون حقوق قضایی مجلس گفت: دولت در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای حل مشکلات اقتصادی کشور ندارد و به نظر می‌رسد می‌خواهد از کنار این موضوع به راحتی عبور کند.

به گزارش روند بازار، حسینعلی حاجی دلیگانی، عضو کمیسیون حقوق قضایی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به تلاطمات بازار ارز و سکه در کشور اظهار داشت: مسائل منطقه‌ای، بین‌المللی و سیاسی در تلاطمات بازار ارز و سکه بی‌تاثیر نیستند، اما ریشه اصلی این تلاطمات در اشکالات اساسی اقتصاد کشور است.

وی در گفتگو افزود: ما نیازمند ریل‌گذاری جدیدی در مواضع اقتصادی هستیم تا از این وضعیت خارج شویم.

حاجی دلیگانی اظهارداشت: دولت در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای حل مشکلات اقتصادی کشور ندارد و به نظر می‌رسد می‌خواهد از کنار این موضوع به راحتی عبور کند. ارز و سکه به دلیل اثرگذاری فراتر از خودشان در اقتصاد جامعه، تلاطم در آن‌ها باعث ایجاد تلاطم در سایر بخش‌های زندگی مردم نیز می‌شود.

عضو کمیسیون حقوق قضایی مجلس در خصوص استیضاح وزیر اقتصاد تاکید کرد: شایعاتی مبنی بر استیضاح وزیر اقتصاد مطرح شده است و من خودم نیز معتقدم که اگر رئیس بانک مرکزی و وزیر اقتصاد پاسخ قانع کننده‌ای به مردم ندهند، باید کنار بروند.

منبع
خبرگزاری دانشجو

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا