بورس

سامانه‌های معاملاتی بورس مختل شد!

در آغاز سومین روز از معاملات بورس در سال جدید، سامانه‌های معاملاتی بازرا سرمایه دچار اختلال شدند.

به گزارش روند بازار بورس، در آغاز سومین روز از معاملات بورس در سال جدید، امروز(دوشنبه) سامانه‌های معاملاتی بازرا سرمایه دچار اختلال شدند.

به نقل از تسنیم، در این راستا مدیریت عملیات بازار فرابورس ایران با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به اطلاع می‌رساند با عنایت به مشکل فنی به وجود آمده در سامانه‌های معاملاتی فرابورس ایران، ساعت شروع معاملات در بازارهای فرابورس ایران متعاقبا اعلام می‌گردد.

روح الله دهقان مدیر عامل شرکت مدیریت فناوری بورس در پاسخ به این سوال که آیا در روز معاملاتی امروز مشکل برطرف می‌شود گفت: هیچ چیز مشخص نیست،ولی ممکن است امروز معاملات فرابورس به دلیل مشکل فنی انجام نشود.

بورس، طی دو سال اخیر نزولی بود اما همچنان عرضه‌های اولیه یکی از مهم‌ترین و پرطرفدارترین معاملات بازار سرمایه است. این عرضه‌های اولیه تا حدودی از رونق افتاده و بازدهی چندانی ندارند ولی هنوز هم بخش عمده‌ای از سهامداران به دنبال خرید عرضه اولیه هستند. کدام شرکت‌ها در سال ۱۴۰۱ عرضه می‌شوند؟

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا