اجتماعی

ثبت بیش از ۷۵ هزار سفر اربعین با تاکسی اینترنتی

معاون حمل ونقل وزیر راه وشهرسازی گفت: از آغاز ماه صفر تا به امروز طبق توافق صورت گرفته با تاکسی‌های اینترنتی، ۷۵ هزار سفر اربعینی انجام شده است.

به گزارش روند بازار به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، شهریار افندی زاده گفت: میزان استقبال زائران از ظرفیت تاکسی های اینترنتی بسیار خوب بوده است و خوشبختانه تا امروز طبق توافق صورت گرفته بین وزارت راه وشهرسازی و شرکت‌های تاکسی‌های اینترنتی، همکاری بسیار خوبی صورت گرفته است.

به گفته معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی تا روز گذشته ۷۵ هزار سرویس از طریق تاکسی های اینترنتی صورت گرفته است و تمامی تاکسی ها می توانند از یک تا سه مسافر را سوار کنند.

او می‌گوید: با تاکسی های اینترنتی دو کار عمده از نظر فنی و بیمه صورت گرفته و توافق شده است که تاکسی ها کمیسیون های خود را دریافت نکنند و به نوعی تعداد زائرانی که از این تاکسی ها استفاده می کنند به ویژه در تاکسی های به‌همراه و ماکسیم افزایش یابد.

افندی زاده بیان کرد: به طور قطع بعد از اتمام اربعین تمامی اقدامات آنها بررسی خواهد شد و در صورت مناسب بودن اقدامات از ظرفیت آنها بعد از اربعین در سفرهای برون شهری استفاده خواهد شد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا