کسب و کار

نمایندگی دوربین داهوا در تهران

نمایندگی داهوا در تهران کجاست؟ و چه خدماتی را ارائه می هد؟ این قبیل از سوالات هنگام خرید دوربین مداربسته داهوا یا استفاده از گارانتی آن برای کاربران سیستم امنیتی پیش می آید! شرکت دوربین مال تمامی خدمات فروش، تعمیر و سرویس انواع محصولات داهوا را به کاربران آن ارائه می نماید. دوربین مال به عنوان نمایندگی رسمی داهوا و تمام زیر برند های آن در خیابان جمهوری تهران فعالیت می کند.

دوربین مال وارد کننده انواع محصولات داهوا مانند دوربین مداربسته و دستگاه های دی وی ار و ان وی ار داهوا است و خدمات تخصصی این برند را ارائه می کند. تیم کارشناسان مجرب نمایندگی دوربین داهوا تجهیزات و خدمات دوربین مداربسته داهوا را در بالاترین سطح کیفیت در اختیار مشتریان قرار می دهند.

برند داهوا پرفروش ترین دوربین مداربسته در بازار سیستم های امنیتی است به همین علت فروشگاه های زیادی این سیستم را به صورت تک و عمده به فروش می رسانند. اما خرید از نمایندگی رسمی داهوا علاوه بر داشتن مزیت قیمت دسته اول، ضمانت نامه معتبر را نیز به همراه خواهد داشت.

شرکت دوربین مال به عنوان نمایندگی داهوا و یک حلقه واسطه بین تولید کننده و عمده فروشان و خرده فروشان داخل بازار شناخته شده است. دوربین مال به واسطه فروش B2B دوربین مداربسته داهوا توانسته است جامع ترین باشگاه مشتریان را داشته باشد که اعضای آن همکاران دوربین مداربسته و عمده فروشان و خرده فروشان هستند. دریافت قیمت دوربین مداربسته داهوا به صورت عمده از طریق اپلیکیشن دوربین مال ارائه می شود که در ادامه افتخار معرفی آن را خواهیم داشت.

دریافت قیمت دوربین مداربسته داهوا از اپلیکیشن دوربین مال

نمایندگی دوربین داهوا وارد کننده بسیاری از محصولات از جمله: دوربین تحت شبکه، دوربین آنالوگ، دی وی ار، ان وی ار، دوربین مداربسته های اسپید دام، دوربین پلاک خوان داهوا و غیره است. مشخصات محصولات به همراه قیمت دوربین مداربسته داهوا داخل وبسایت دوربین مال بارگذاری و برای خرید موجود شده است. با این حال دوربین مال برای راحتی همکاران دوربین مداربسته اپلیکشین اختصاصی برای همکاران این حوزه تدارک دیده که قیمت دوربین مداربسته داهوا را برای خرید عمده در آن موجود کرده است.

لیست قیمت دوربین مداربسته داهوا قبل از این به صورت دستی و از طریق فایل در دسترس همکاران دوربین مداربسته قرار می گرفت. اپلیکشین دوربین مال علاوه بر اینکه دسترسی به قیمت دوربین مداربسته داهوا را راحت تر کرد است، باشگاهی از خریدارن عمده دوربین مداربسته را گردآوری کرده که باعث تعامل همکاران شده است.

اپ دوربین مال همچنین انواع دوربین مداربسته داهوا، دستگاه های ضبط کننده و لوازم نصب دوربین ( انواع کابل دوربین مداربسته، هارد دیسک، فیش ها و اتصالات، نمایشگر، میکرفرون و غیره ) را گرد آوری کرده تا دسترسی راحتی به تمام لوازم نصب باشد.

قیمت دوربین مداربسته داهوا به صورت همکاری روزانه داخل اپلیکشین به روز می شود  تا همکاران عزیز سفارشات خود را از طریق اپلیکیشن و وصل شدن به درگاه پرداخت ثبت کنند.

خرید دوربین مداربسته داهوا از نمایندگی داهوا

خرید دوربین مداربسته داهوا از نمایندگی داهوا

با توجه به این که خرید دوربین مداربسته داهوا برای هر دو گروه همکاران و کاربران عادی در نظر گرفته شده هر کدام می توانند به چند روش اقدام به خرید کنند. قیمت دوربین مداربسته داهوا به همراه تمامی مشخصات در وبسایت دوربین مال ارائه شده است؛ قیمت دوربین داهوا در وبسایت به صورت تکی بوده تا عموم مردم به راحتی آن را به سبد خرید خود اضافه کنند.

همینطور برای خرید دوربین مداربسته داهوا امکان تماس با کارشناسان دوربین و ثبت سفارش به صورت تلفنی در نظر گرفته شده است. خرید دوربین مداربسته داهوا و ثبت سفارش تلفنی امکان مشاوره رایگان با کارشناسان را در اختیارتان خواهد گذاشت. امکان خرید حضوری دوربین مداربسته داهوا از نمایندگی نیز برای همکاران و عموم کاربران فراهم شده است.

راهنمای خرید دوربین مداربسته داهوا

راهنمای خرید دوربین مداربسته داهوا

کاربران برای خرید دوربین مداربسته داهوا سراغ پرفروش ترین دوربین مداربسته ها را می گیرند! هدف از پرسش چنین سوالاتی انتخاب بهترین سیستم امنیتی است. اما بهتر است بدانید که برای انتخاب سیستم امنیتی مناسب لازم است یک دوربین و دستگاه ضبط کننده سازگار با هم داشته باشید که متناسب با فضای شما باشد.

قبل از خرید دوربین مداربسته بهتر است مشخص کنید که دوربین های امنیتی را در چه نقاطی لازم دارید تا متناسب با تعداد دوربین مداربسته و فضای داخلی و خارجی ترکیبی از چند دوربین انتخاب کنید.

تنوع بالای محصولات داهوا کاربران و خریداران عادی دوربین مداربسته را دچار سردرگمی می کند به همین علت کارشناسان دوربین مال بهترین و پرفروش ترین دوربین مداربسته های داهوا را در قالب پکیج عرضه می کنند.

خرید پکیج دوربین مداربسته داهوا شامل دوربین، دستگاه ضبط کننده و تمامی  لوازم نصب می باشد  که در قیمت پایین تر برای فروش عرضه می شود.

برای مثال یکی از پکیج های داهوا که پرفروش ترین دوربین و دستگاه ضبط کننده را دارد دوربین IPC-HFW2431TP-AS-S2 و دستگاه ضبط کننده DHI-NVR608H-32-XI است. دستگاه NVR608H-32-XI  با پشتیبانی از کیفیت  های مختلف دوربین مداربسته تصاویر را بالاترین کیفیت در هارد دوربین ذخیره می کند. لازم به ذکر است بهترین دوربین مداربسته با توجه به کاربرد و استفاده آن انتخاب می شود و بهتر است قبل از خرید سیستم امنیتی از کارشناسان این حوزه کمک بگیرید.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا