اقتصادی

خبر خوب برای ارز دیجیتال شیبا / سوزاندن شیبا ادامه دارد!

به گزارش شرکت‌های تحلیل داده طی یک هفته گذشته بیش از سه میلیارد ارز دیجیتال شیبا سوزانده شده است.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، به گزارش شرکت‌های تحلیل داده طی یک هفته گذشته بیش از سه میلیارد ارز دیجیتال شیبا سوزانده شده است.

طبق توئیت سرویس ردیابی شیبا مقدار قابل توجهی از این توکن از بین رفت. روز یکشنبه حدود ۲/۵ میلیارد شیبا و روز دوشنبه نیم میلیون شیبا به کیف پول‌های مرده انتقال داده شدند.

یک کیف پول اتریوم با نام مستعار دوزخی در روز یکشنبه بیش از یک میلیارد شیبا را به کیف پول‌های مرده انتقال داد. حدود دو میلیارد توکن شیبا هم در ۱۵۰ تراکنش از سمت افراد حقیقی به کیف پول‌های مرده منتقل شد.

سه شرکت doge killer، welly و sorbillo قصد دارند مقدار قابل توجهی ارز دیجیتال شیبا بسوزانند. این عمل می‌تواند به افزایش قیمت شیبا کمک کند.

هدف از انتقال شیبا به ادرس‌های مرده این است که عرضه شیبا کاهش پیدا و قیمت این رشد کند.

شیبا در هفته اخیر


بعد از رشد بیت‌کوین در اول هفته شیبا هم بیش از ۱۸ درصد رشد کرد و دوباره به محدوده مقاومت قیمت خود رسید. ارزش بازار شیبا به ۱۵/۸ میلیارد دلار رسید و دوباره به جایگاه پانزدهم بازار رمزارزها بازگشت.

اخیرا هم ارز دیجیتال شیبا در صرافی ارز دیجیتال کانادایی netcoins پذیرش شد و شاید این موضوع هم یکی از دلایل رشد شیبا باشد.

بازگشت شیبا به سقف قیمتی اخیر کاری دشوار است چون شیبا از سقف قیمتی خود بیش از ۶۵ درصد فاصله دارد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا