اقتصادی

خبری مهم برای دارندگان شیبا / ۲۳۹ میلیون شیبا از دور خارج شد

تیم سرگرمی بیگر (Bigger) اعلام کرد در جشن که به صورت زنده از کانال یوتیوب پخش شد، بیش از ۲۳۹ میلیون و ۶۰۰ هزار شیبا به یک آدرس خالی فرستاده شد تا به طور دائم از جریان خارج شود.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، تیم سرگرمی بیگر (Bigger) اعلام کرد در جشن که به صورت زنده از کانال یوتیوب پخش شد، بیش از ۲۳۹ میلیون و ۶۰۰ هزار شیبا به یک آدرس خالی فرستاده شد تا به طور دائم از جریان خارج شود.

بر اساس اعلام صفحه توئیتر استیون کوپر، بنیانگذار این شرکت، بیگر از ماه اکتبر شروع به سوزاندن میم کوین شیبا کرده است. شرکت بیگر که فروشنده NFT و بلیط رویدادهای رمزارز است، به ارتش شیبا اجازه می‌دهد تا بخشی از شیبای خود را نابود کنند.

علاوه بر این، کاربران می‌توانند از طریق وبسایت این پروژه موسیقی گوش دهند و در حین گوش دادن به موسیقی دومین میم کوین بزرگ ارزهای دیجیتال را بسوزانند.

این آخرین رویداد سوزاندن شیبا در سال ۲۰۲۱ بود. این ۲۳۹ میلیون و ۶۰۰ توکن ارزشی معادل ۹ هزار دلار داشت.

در ابتدا، کوپر امیدوار بود که یک میلیارد توکن سوزانده شود و در چند توییت جامعه شیبا را تشویق کرد تا هر کدام با سوزاندن ۵ دلار به این رویداد کمک کنند. با این حال تنها یک پنجم از مقداری که او درخواست داده بود سوزانده شد.

از ماه اکتبر تا کنون، کوپر حدود ۸۸۱ میلیون توکن شیبا سوزانده که ارزشی معادل ۳۳٫۷ هزار دلار داشته است.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا