سیاسی

رئیسی: ایران بر سیاست نه شرقی و غربی استوار است

​رئیس‌جمهور گفت: امروز در ۴۵ سالگی انقلاب اسلامی اعلام می‌کنیم که ایران بر سیاست نه شرقی و غربی استوار بوده است و خود دارای قدرت و اقتدار است.

به گزارش روند بازار، ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران در سخنرانی خود در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن به مناسبت چهل‌وپنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: مردم ایران عزت را به جای ذلت و استقلال را به جای وابستگی همه جانبه کشور به بیگانگان انتخاب کردند. پیام ملت ایران پیام استقلال بود.

وی با بیان این‌که «ایران امروز وابسته به شرق و غرب نیست» ادامه داد: پیام نه شرقی و نه غربی همیشه مورد توجه ملت ایران بوده است.

وی با اشاره به این‌که «امروز در ۴۵ سالگی انقلاب اسلامی اعلام می‌کنیم ایران بر سیاست نه شرقی و غربی استوار بوده است» ادامه داد: ایران از شرق و غرب و هیچ کشور قدرتمندی دستور نمی‌گیرد. ایران خود دارای قدرت و اقتدار است.

رئیس قوه مجریه در ادامه تاکید کرد: اقتدار نظامی و بنیه دفاعی کشور برای همه دشمنان که تجاوز به این آب و خام را در سر می‌پرورانند بازدارنگی دارد. امروز می‌بینید که ادبیات تهدید کاملا به حاشیه رفته و دیگر کسی از این حرف‌ها که گزینه نظامی روی میز است نمی‌زند و کسی در فکر و زبانش در فکر تجاوز نیست و این به خاطر بنیه دفاعی، نیروهای توانمند و این حضور میلیونی مردم در سراسر کشور است.

وی اضافه کرد: در ۱۴۰۰ شهر و بخش و ۳۵ هزار روستا مردم به خیابان می‌آیند و دفاع از نظام مقدس اسلامی را فریاد می‌زنند که این باعث می‌شود که در عالم کسی جرات تجاوز به این آب و خاک را نداشته باشد.

منبع
خبرگزاری ایسنا

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا