اقتصادی

سیگنالی مهم برای ریپل / افزایش علاقه سرمایه‌گذاران به XRP

نوامبر برای ارز دیجیتال ریپل ماه خوبی بود. تعداد کل تراکنش‌های پردازش شده در شبکه ریپل از در ماه نوامبر حدود ۱۲ درصد افزایش داشته و به ۵۳/۵ میلیون دلار رسیده است.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، با توجه به داده‌های کوین‌مارکت‌کپ مقدار تراکنش‌های شبکه ریپل با وجود ریزش بازار رمزارزها در ۵ ماه گذشته روندی افزایشی داشته است.

داده‌ها نشان می‌دهد مقدار کل هزینه تراکنش در شبکه ریپل از اکتبر تا نوامبر ۱۴۹ درصد افزایش یافته و به ۱۶۹ هزار دلار رسیده است.

میانگین کارمزد تراکنش‌های با افزایش ۱۰۸ درصدی به ۳۲ سنت رسیده است.

وقتی تعداد اکانت‌های ساخته شده روی شبکه ریپل افزایش یافت، تعداد اکانت‌های گم شده و هم بالا رفت.

براساس گزارش کوین‌مارکت‌کپ تعداد اکانت‌های گم شده در شبکه ریپل ۵۰۰ درصد رشد کرد و از ۶ هزار عدد در ماه اکتبر به ۳۹ هزار عدد در ماه نوامبر رسید.

داده‌های نشان می‌دهد حدود ۴۲ درصد از آدرس‌های ریپل عرضه اصلی این ارز را در اختیار دارند. آدرس‌هایی با بیش از ۱۰۰ میلیون ریپل.

داده‌ها نشان می‌دهند ادرس‌های دارای کمتر از ۱۰ هزار ریپل فقط ۲/۸ درصد کل عرضه ریپل را در اختیار دارند.

همانطور که کریپتوگلوب گزارش داده است این ارز دیجیتال اخیرا در بزرگ‌ترین سوپرمارکت زنجیره‌ای کراواسی یه عنوان یک روش پرداخت اضافه شده است. این فروشگاه بیش از ۷۰۰ شعبه در کرواسی و ۱۰ هزار کارمند دارد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا