اقتصادی

شرایط فروش هایما ۷X ویژه دور جدید ثبت نام سامانه یکپارچه

ساعاتی بعد از باز شدن سامانه یکپارچه فروش خودرو، ایران خودرو شرایط فروش هایما ۷X را برای متقاضیان اعلام کرد.

به گزارش روند بازار، در روز دوشنبه بیستم آذرماه، سامانه یکپارچه خودرو در دسترس متقاضیان خرید خودرو قرار گرفت. ساعاتی بعد از باز شدن این سامانه، ایران خودرو شرایط فروش هایما ۷X را برای متقاضیان اعلام کرد. این شرایط از نوع فوری است که در جریان آن تمامی قیمت خودرو از متقاضی اخذ می‌شود. قیمت هایما ۷X از سوی ایران خودرو معادل ۱۴،۸۲۲،۲۴۴،۴۸۶ ریال اعلام شده است.

مینی‌ون هایما تنها محصول ایران خودرو است که هم‌اکنون در قالب سامانه یکپارچه عرضه شده است. عرضه این خودرو از نیمه دوم سال ۱۴۰۲ آغاز شده است و تاکنون شاهد برگزاری چند شرایط فروش متنوع برای این خودرو بوده‌ایم. این خودرو در حال حاضر با قیمت کمتری نسبت به رقبایش عرضه می‌شود و خرید آن برای مصرف‌کنندگان به صرفه خواهد بود. البته باید توجه داشت که کلاس خودروهای مینی‌ون و استیشن چندان در بازار ایران محبوب نیستند.

شرایط فروش هایما ۷X و نگاهی به این خودرو

هایما ۷X به پیشرانه مشابهی با هایما ۸S مجهز شده است. این پیشرانه از نوع ۱.۶ لیتری چهار سیلندر توربوشارژر است که حداکثر ۱۹۲ اسب‌بخار قدرت و ۲۹۳ نیوتن‌متر گشتاور آزاد می‌کند. گیربکس شش سرعته خودکار نیز وظیفه انتقال قدرت را در این خودروها برعهده دارد. هر دو مدل هایما ۷X و هایما ۸S، از سیستم انتقال قدرت دیفرانسیل جلو بهره می‌برند.

پیشرانه هایما ۷X و هایما ۸S از استاندارد عدم آلایندگی یورو ۶ پیروی می‌کند و به همین دلیل نیاز به سوخت باکیفیت دارد. مصرف سوخت ترکیبی این خودرو نیز ۷.۶ لیتر در صد کیلومتر اعلام شده است. باک مینی‌ون هایما نیز ۵۵ لیتر حجم دارد. شش کیسه هوا، سیستم کنترل پایداری و کنترل کشش، سیستم نگهدارنده در سربالایی و سیستم ترمز اضطراری خودکار از جمله تجهیزات ایمنی هایما ۷X هستند. در بخش آپشن‌های رفاهی نیز شاهد نصب سانروف و سقف پانوراما، کلاستر دیجیتال، سیستم صوتی به همراه نمایشگر، سنسور پارک جلو و عقب، دوربین عقب و دوربین ۳۶۰ درجه به همراه تریم چرمی روی این خودرو هستیم.

منبع : دیجیاتو

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا