کسب و کار

شرکت لوله بازکنی فراز سرویس با تکنسین های مجرب در تهران

چکیده : فراز سرویس با استفاده از تجهیزات درجه یک و بکارگیری جدیدترین متدهای لوله بازکنی مطابق با استانداردهای جهانی، خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه را در بالاترین سطح ممکن به مشتریان عزیز ارائه می‌کند. سال‌ها تجربه موفق، فراز سرویس را به نامی آشنا و قابل اعتماد تبدیل کرده است.

شرکت فراز سرویس دارای پنج شعبه در نقاط شمال، غرب، مرکز، شرق و جنوب تهران و همچنین دارای دو شعبه در کرج است، بنابراین کلیه شهروندان تهرانی می‌توانند از لوله بازکنی و تخلیه چاه تخصصی فراز سرویس استفاده کنند. فراز سرویس با استفاده از تجهیزات درجه یک و بکارگیری جدیدترین متدهای لوله بازکنی مطابق با استانداردهای جهانی، خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه را در بالاترین سطح ممکن به مشتریان عزیز ارائه می‌کند. سال‌ها تجربه موفق، فراز سرویس را به نامی آشنا و قابل اعتماد تبدیل کرده است.

در صورت داشتن هرگونه مشکل در زمینه فاضلاب یا چاه منزل یا محل کارتان با کارشناسان شرکت فراز سرویس در تهران تماس بگیرید تا همکاران ما در کمتر از نیم ساعت خود را به محل شما برسانند.

انواع خدمات تخصصی فراز سرویس در تهران

خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه فراز سرویس در تهران را می‌توان در ۴ گروه اصلی دسته‌بندی کرد که عبارت‌اند از:

  • لوله بازکنی
  • لایروبی و تخلیه چاه
  • تشخیص ترکیدگی لوله
  • رفع بوی بد فاضلاب

لوله بازکنی شمال تهران

شعبه شمال فراز سرویس برای ارائه خدمات لوله بازکنی در شمال تهران به محلات تجریش، نیاوران، قلهک، دروس، جماران، ازگل، لویزان، مینی سیتی، دزاشیب، آجودانیه، سوهانگ، اقدسیه، زعفرانیه، ولنجک، کامرانیه، جردن، محمودیه، اوین، فرمانیه، ونک، الهیه، درکه، ظفر و … .

لوله بازکنی جنوب تهران

شعبه جنوب فراز سرویس برای ارائه خدمات به تمام محله‌های جنوب تهران مانند نازی آباد، عبدل آباد، شهرک ولیعصر، بهاران، خیابان قزوین، میدان ابوذر، آذری، یافت آباد، خزانه، میدان خراسان، خیابان هرندی، دروازه غار، اتابک و … .

لوله بازکنی مرکز تهران

شعبه مرکزی فراز سرویس برای ارائه خدمات به محله‌های مرکزی شهر مانند خیابان انقلاب، خیابان جمهوری اسلامی، منیریه، خیابان وحدت اسلامی، میدان امام خمینی، لاله زار، خیابان آذربایجان، نواب و ….

لوله بازکنی غرب تهران

شعبه غرب فراز سرویس برای ارائه خدمات لوله بازکنی غرب تهران در محلات جنت آباد، سعادت آباد، چیتگر، دهکده المپیک، اکباتان، شهرک غرب، کن، تهران ویلا، فردوسی، میدان آزادی، شهران، آریا شهر، ستارخان، صادقیه، طرشت، شهرک امیرکبیر و … .

لوله بازکنی شرق تهران

شعبه شرق فرازسرویس برای ارائه خدمات به ساکنان محله‌های تهرانپارس، نارمک، میدان رسالت، سرخه حصار، نظام آباد، پیروزی، مجیدیه، نیروی هوایی، حکیمیه، شهرک زیتون، حشمتیه، خیابان گرگان و … در نظر گرفته است. 

لوله بازکنی شرق تهران

دلایل گرفتگی لوله فاضلاب در منزل

گرفتگی لوله فاضلاب در خانه می‌تواند به دلایل متعددی اتفاق بیفتد. در زیر توضیح مختصری درباره برخی از دلایل احتمالی گرفتگی لوله فاضلاب در خانه آورده شده است:

  1. تجمع چربی و روغنچربی و روغن‌هایی که از ظروف غذایی شسته شده و در لوله‌های فاضلاب ریخته می‌شوند، می‌توانند جمع شوند و باعث بسته شدن لوله فاضلاب شوند.
  2. انباشت زبالهورود مواد غیر قابل تجزیه و تحلیل به لوله‌های فاضلاب مانند سیگار، پوشاک، پلاستیک، دستمال کاغذی و غیره می‌تواند باعث گرفتگی لوله فاضلاب شود.
  3. رشد جلبک‌ها و میکروب‌هاجلبک‌ها و میکروب‌هایی که در لوله‌های فاضلاب رشد می‌کنند می‌توانند باعث ایجاد گرفتگی در لوله‌ها شوند.
  4. آسیب یا ترک در لوله‌هاآسیب به لوله‌های فاضلاب مانند ترک، شکستگی و غیره می‌تواند باعث ایجاد گرفتگی در لوله‌ها شود.
  5. بسته شدن شبکه فاضلابدر بعضی موارد، شبکه فاضلاب شهری می‌تواند بسته شود و باعث ایجاد گرفتگی در لوله‌های خانه شما شود.
  6. ۶کم بودن شیب لولهوقتی شیب لوله به اندازه کافی نباشد، آب نمی‌تواند به راحتی جریان یابد و جمع می‌شود. همین امر باعث گرفتگی لوله فاضلاب می‌شود.

لازم به ذکر است که برخی از دلایل دیگری هم می‌تواند باعث گرفتگی لوله فاضلاب در خانه شما شود. به هر حال، برای جلوگیری از این مشکل، بهتر است لوله‌های فاضلاب را با مواد قابل تجزیه و تحلیل شستشو دهید، از ورود مواد غیر قابل تجزیه و تحلیل به لوله‌ها جلوگیری کنید.

آیا می‌توان از مواد شیمیایی برای باز کردن گرفتگی لوله فاضلاب استفاده کرد؟

بله، مواد شیمیایی مختلفی برای گرفتگی لوله فاضلاب وجود دارند، اما باید توجه داشته باشید که برخی از این مواد ممکن است برای لوله فاضلاب خانه شما مناسب نباشند و حتی ممکن است باعث آسیب به لوله‌های پلاستیکی و مواد مختلفی که در لوله‌ها قرار دارند شوند. برای همین، پیش از استفاده از هرگونه ماده شیمیایی، بهتر است با یک تکنسین مجرب مشورت کنید و از نوع ماده شیمیایی مناسب برای لوله فاضلاب خانه‌تان استفاده کنید.

اگر موفق به باز کردن لوله فاضلاب به روش خانگی نشدیم، چه اقدامی باید صورت گیرد؟

بهتر است از یک تکنسین مجرب و حرفه‌ای کمک بگیرید. تکنسین‌های حرفه‌ای با تجهیزات و ابزارهای خاص، می‌توانند گرفتگی را باز کرده و مسیر لوله فاضلاب را بررسی کنند تا بفهمند مشکل اصلی چیست. در بعضی از موارد، این تکنسین‌ها می‌توانند از دوربین‌های مخصوص و لوله‌کشی جهت بررسی دقیق تر مسیر لوله فاضلاب استفاده کنند و مشکل را شناسایی کنند.

از آنجاییکه مشکلات مربوط به گرفتگی لوله و فاضلاب بدلیل بوی بسیار بد آن غیرقابل تحمل است و با گذشت زمان و عدم اقدام مناسب می‌تواند سبب گسترش آسیب شده و زیان‌های مالی سنگینی را به شهروندان تحمیل نماید، شرکت فراز سرویس به صورت ۲۴ ساعته و بدون تعطیلی در کلیه روزهای سال در خدمت شهروندان تهران و کرج است.

شرکت فراز سرویس با داشتن سابقه طولانی و درخشان در زمینه لوله بازکنی و تخلیه چاه آماده خدمت‌رسانی به کلیه شهروندان ساکن در تهران و کرج آن هم به‌صورت شبانه‌روزی است.

شرکت لوله بازکنی فراز سرویس با تکنسین های مجرب در تهران

چرا از خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه تخصصی در تهران فراز سرویس استفاده کنیم؟

  • فراز سرویس به صورت ۲۴ ساعته و شبانه روزی آماده خدمت رسانی به شهروندان تهرانی است.
  • شرکت فراز سرویس با داشتن ۵ شعبه در شمال، جنوب، مرکز، غرب و شرق تهران به محض دریافت تماس از شهروندان، سرویس کاران خود را به محل مشتری اعزام می‌نماید. بنابراین سرویس کاران در کمتر از ۳۰ دقیقه در محل مشتری قرار دارند.
  • شرکت فراز سرویس شرق تهران از به‌روزترین تجهیزات و امکانات برای تخلیه چاه، لایروبی یا گرفتگی فاضلاب استفاده می‌کنند.
  • سرویس کاران فراز سرویس بسیار ماهر و حرفه‌ای عمل می‌کنند و پس از پایان کار، محل را تمیز تحویل مشتری می‌دهند.
  • تعرفه خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه فراز سرویس با قیمت مقرون به صرفه و پس از تشخیص دقیق مشکلات به مشتری اطلاع داده می‌شود و نیازی به پرداخت هیچ‌گونه هزینه اضافی در قالب انعام، ایاب و ذهاب و … نیست.
  • در ازای ارائه خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه به مشتری ضمانت داده می‌شود.

چگونه خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه فراز سرویس در تهران را ثبت کنم؟

شما عزیزان می‌توانید سفارش لوله بازکنی و تخلیه چاه را به صورت تلفنی یا آنلاین در سایت فراز سرویس به ادرس farazservice.com ثبت کنید. برای این منظور لازم است که شرح دقیق خدمات مورد نیاز خود را با کارشناسان فراز سرویس در میان بگذارید. سپس همکاران ما در عرض کمتر از ۳۰ دقیقه در مکان اعلام شده از سوی شما عزیزان حضور پیدا می‌کنند. پس از بررسی‌های کارشناسی و عیب‌یابی، عملیات لوله بازکنی و تخلیه چاه با استفاده از تجهیزات پیشرفته انجام می‌شود. در پایان حتما تست سلامت و کیفیت خدمات در حضور مشتری انجام می‌شود. پس از پایان کار محل تمیز شده و تحویل داده می‌شود بنابراین نگران آلودگی و کثیف کاری نباشید.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا