اجتماعی

شناسایی ۱۳۳۲۱ بیمار جدید کرونا

سخنگوی وزارت بهداشت، از فوت ۳۷۱ بیمار کووید ۱۹ و شناسایی ۱۳۳۲۱ بیمار جدید در شبانه روز گذشته خبر داد.

به گزارش روند بازار به نقل از مهر، سیما سادات لاری، بعد از ظهر دوشنبه در ارتباط زنده تلویزیونی با شبکه خبر، به تشریح وضعیت بیماری کرونا در کشور پرداخت.

وی گفت: ۱۳ هزار و ۳۲۱ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شدند که با این احتساب، مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۹۶۲ هزار و ۷۰ نفر رسید.

لای افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۷۱ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۴۸ هزار و ۲۴۶ نفر رسید.

وی ادامه داد: تا کنون ۶۶۸ هزار و ۱۵۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند و ۵۸۵۲ نفر از بیماران در وضعیت شدید و تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارند.

لاری گفت: تا کنون ۶ میلیون و ۱۲۵ هزار و ۳۴۸ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

وی با اعلام اینکه استان‌های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز قرار دارند، افزود: استان‌های هرمزگان، فارس، گلستان و سیستان و بلوچستان نیز در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا