اقتصادی

شهرک صنعتی تخصصی کفش در اسلامشهر احداث شود

اسلامشهر قطب تولید کفش ورزشی در کشور است و به دلیل وجود کارگاه‌های تولید کفش و عدم ایمنی آنها ضرورت دارد یک شهرک صنعتی تخصصی کفش در اسلامشهر(شهر کفش اسلامشهر) احداث شود. اینها بخشی از صحبت های امام جمعه اسلامشهر در دیدار با وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی است.

به گزارش روند بازار به نقل از مهر، حجت الاسلام محمدباقر برقراری صبح پنجشنبه در دیدار با سید صولت مرتضوی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: حضور دو هزار قاری و حافظ قرآنی، تقدیم یک هزار شهید در اسلامشهر و فعالیت هزاران کارگاه تولیدی صنعتی در منطقه، این شهرستان را به یک ظرفیت و پتانسیل بالقوه در استان تهران و حتی کشور تبدیل کرده است.

وی گفت: در حال حاضر اسلامشهر قطب تولید کفش ورزشی است، به دلیل وجود کارگاه‌های تولید کفش در اقصی نقاط شهر و عدم ایمنی آنها، ضرورت دارد برای رفع این معضل یک شهرک صنعتی تخصصی کفش در منطقه احداث شود، اسلامشهر یک شهرستان کاری در منطقه است.

امام جمعه اسلامشهر اضافه کرد: تقویت بخش اشتغال و کار در منطقه، تسهیل در اعطای وام‌های ازدواج جوانان، فرزندآوری خانواده‌ها و مسکن اقشار مختلف مردم ضرورت دارد و یکی از مهم‌ترین درخواست‌های مردم منطقه است.

وی گفت: متأسفانه برخی بانک‌ها در پرداخت تسهیلات همکاری و همراهی لازم را با مردم ندارند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا