اقتصادی

صادرات ۱۰۰۰ کوییک و ساینا به ونزوئلا

گروه خودروسازی سایپا ۱۰۰۰ دستگاه از محصولات خود را در قالب دومین محموله صادراتی به کشور ونزوئلا، ‌ صادر کرد.

به گزارش روند بازار به نقل از تحلیل‌بازار، در راستای صادرات اولین محموله ۱۰۰۰ دستگاهی محصولات سایپا به کشور ونزوئلا (اواخر سال گذشته) و استقبال مردم این کشور، دومین محموله صادراتی به صورت CBU (خودروی کامل) به کشور ونزوئلا صادر شد.

بر این اساس در خردادماه سال جاری، ۱۰۰۰ دستگاه خودرو که شامل ۷۰۰ دستگاه کوییک ST‌ معمولی و ۳۰۰ دستگاه ساینا S و همچنین ۶ کانتینر قطعات یدکی است، به کشور ونزوئلا صادر شد.

گروه خودروسازی سایپا در راستای گسترش بازارهای صادراتی و افزایش سهم بازار، سفارش‌های دریافتی را به سرعت پاسخ می‌دهد، لذا در صادرات دومین محموله، از زمانی که گروه خودروسازی سایپا، سفارش خودروی کشور ونزوئلا را دریافت کرد تا زمان حرکت کشتی به سمت کشور یاد شده، ‌فاصله کوتاه ۲۰ روزه وجود داشت.

جهت حمل دریایی دومین محموله صادراتی به بازار استراتژیک ونزوئلا، با برنامه ریزی‌های انجام شده و تلاش و همکاری کارکنان گروه سایپا، بارگیری ۲۵۶ کانتینر در کشتی در مدت ۱۰ روز انجام شد.

به نقل از: سایپا

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا