سیاسی

میز مذاکره را ترک نمی‌کنیم اما در مقابل زیاده‌خواهی‌ها می‌ایستیم

رئیس‌جمهور گفت: میز مذاکره را ترک نمی‌کنیم اما در مقابل زیاده‌خواهی‌ها هم که منجر به تضییع منافع ملت ایران می‌شود، ایستادگی می‌کنیم.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، آیت‌الله ابراهیم رئیسی که به همراه تعدادی از اعضای هیات دولت به سمنان سفر کرده است، با شرکت در مراسم روز ۱۳ آبان این استان طی سخنانی اظهار کرد: اجازه نمی‌دهیم منافع ملت مورد هجوم دشمنان قرار گیرد، خنثی‌سازی تحریم‌ها و همزمان رفع تحریم‌ها در دستور کار دولت است.

رییس‌جمهور نگاه دولت را حفظ منافع ملت عنوان و در عین حال تاکید کرد: مذاکره مدنظر ما، یک مذاکره نتیجه محور است و ما به هیچ‌عنوان از خواسته به حق ملت ایران یعنی رفع تحریم‌های ظالمانه کوتاه نخواهیم آمد.

طبق اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، وی افزود: همانطوری که گفته‌ایم میز مذاکره را ترک نمی‌کنیم اما در مقابل زیاده خواهی‌ها هم که دنبال تضییع منافع ملت ما هستند ایستادگی می‌کنیم.

رئیسی با تاکید بر اینکه از منافع ملت ایران به هیچ عنوان عقب نشینی نخواهیم کرد، گفت: همزمان، هم رفع تحریم‌ها را دنبال می‌کنیم و هم خنثی‌سازی تحریم‌ها را.

رئیس جمهور: تامین نهاده‌های دامداران پیگیری شود

وی همچنین در حضور سرزده به یکی از سیاه‌چادرهای عشایر مهدیشهر و پس از شنیدن مشکلات عشایر منطقه، گفت: مسائل مطرح شده بیشتر درباره کم‌آبی است و علاوه بر اقدامات لازم، باید دعا کنیم خداوند رحمت الهی را نصیب کشور کند.

رئیس‌جمهور با اشاره به گزارش وزیر جهاد کشاورزی برای حل مشکلات عشایر و دامداران مهدیشهر گفت: نهاده‌های دامی به نحوی در اختیار عشایر و دامداران مهدیشهر قرار گیرد که پس از به ثمر نشستن دام آنها، بازپرداخت اقساط تسهیلات آغاز شود.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا