ورزش

صعود پورتو به نیمه نهایی مسابقات کاپ پرتغال

تیم فوتبال پورتو در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات کاپ پرتغال موفق شد با دو گل تیم ژیل وسنته را شکست بدهد و راهی مرحله نیمه نهایی شود.

به گزارش روند بازار به نقل از مهر، مرحله یک چهارم نهایی مسابقات کاپ فوتبال پرتغال شب گذشته و بامداد امروز پیگیری شد. در یکی از بازی‌های این مرحله، تیم سانتاکلارا به مصاف تیم براگا رفت و با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد. شهریار مغانلو مهاجم ایرانی سانتاکلارا نیمه نخست در ترکیب تیمش قرار داشت اما در نیمه دوم تعویض شد.

در دیگر بازی، تیم پورتو بامداد امروز به مصاف تیم ژیل ویسنته رفت که این بازی با دو گل به سود پورتو تمام شد. مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو که از ابتدا در ترکیب اصلی تیمش قرار داشت، در دقیقه ۸۸ موفق شد با حرکت در عمق و یک ضربه «چیپ» زیبا، گل دوم پورتو را وارد دروازه حریف و سند صعود تیمش به مرحله نیمه نهایی را امضا کند.

طارمی با این گل، مجموع گل‌های خود را در تیم پورتو در تمامی رقابت‌ها به عدد ۱۱ افزایش داد.

به این ترتیب تیم پورتو در مرحله نیمه نهایی با تیم براگا روبرو می‌شود. هدایت تیم براگا بر عهده «کارواخال» است که فصل گذشته سرمربی طارمی در تیم ریوآوه بود.

بازی رفت دو تیم روز چهارشنبه ۲۲ بهمن برگزار می‌شود.

دو تیم بنفیکا و استوریل پرایا برگزار کننده دیگر بازی مرحله نیمه نهایی این جام هستند.

خبرنگار: مرتضی احمدی

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا