کسب و کار

صفر تا صد بروکر لایت فارکس برای ایرانیان + آموزش افتتاح حساب

نام بروکر لایت فارکس به گوش تریدرهای بازارهای مالی بسیار آشنا می باشد البته باید بدانید که بروکر لایت فارکس مدتی است که نام خود را به لایت فایننس تغییر داده است؛ این بروکر در میان سایر بروکرها از سابقه خوبی برخوردار است و بیش از پانزده سال می باشد که در این بازار فعالیت می کند.

بروکر لایت فایننس فعالیت های خود را در سال ۲۰۰۵ میلادی شروع کرد. این بروکر دفاتر مختلفی در سراسر جهان دارد که از دفتر مرکزی که در یکی از جزایر به نام جزایر مارشال است مدیریت می شوند. اما دفتر مرکزی شعبه اروپایی این بروکر در قبرس است. شعبه بروکر که با نام لایت فایننس ثبت شده است به معامله گران کشورهایی مثل ایران، قرقیزستان، هند، فیلیپین، نیکاراگوئه و … سرویس می دهد.

بروکر لایت فایننس خدمات مختلفی ارائه میدهد که از آن جمله امکان معامله نمادهای معاملاتی در بازار فارکس و سهام و انرژی و فلزات و شاخص ها و … می باشد. این بروکر به جز مارکت میکری مدل معاملاتی دیگری نیز برای تریدرهای باسابقه و حرفه‌ای دارد. از امکانات این بروکر می‌توان به چند زبانه بودن وبسایت آن از جمله زبان فارسی نام برد. همچنین این بروکر روزانه میزبان نیم میلیون کاربر است و روزانه حدود ۳۰۰ کاربر جدید جذب می‌کند.

حال بیایید به جزییات این بروکر نگاهی بیاندازیم و ببینیم که آیا این بروکر برای انجام ترید در فارکس مناسب است یا خیر.

تنوع حساب های بروکر لایت فارکس

ایرانیان برای افتتاح حساب در این بروکر دو نوع انتخاب می‌توانند بکنند. هر کاربر به عنوان تریدر می‌تواند حساب کلاسیک یا ecn را انتخاب کند. هر دو حساب دارای ویژگی حساب سنتی است که پذیرای افراد با سرمایه کم می‌باشد.

حداقل واریز هر دو نوع حساب این بروکر ۵۰ دلار است و حداکثر اهرمی که در اختیار کاربر قرار می‌گیرد ۱ به ۵۰۰ است.

پاداش و جزییات هر حساب با دیگری متفاوت است. شما می‌توانید با مشاهده صفحه بررسی بروکر لایت فارکس در ایران بروکر با تمامی این جزییات و موارد بیشتر آشنا شوید.

این بروکر از تمام نسخه های متاتریدر پشتیبانی می‌کند و کاربر می‌تواند با توجه به سبک و نیاز خود یکی را برای انجام معاملات خود انتخاب کند. این دو پلتفرم در بازار فارکس نسبت به رقبا بیشترین محبوبین و استفاده را در بین تریدرها دارند.

حسا‌ب‌های لایت فارکس به طور کلی به دو حساب Classic و ECN در دسترس قرار دارد. علاوه بر حساب‌های اصلی، حساب “سنت” نیز در این بروکر دردسترس است.

واریز و برداشت در لایت فارکس از تنوع خوبی برخوردار است. کاربران ایرانی جز با روش های معمول بین المللی و کارت های اعتباری از باقی روش ها مثل واریز ریالی با تاپ چنج، وب مانی، و ارزهای دیجیتال می‌توانند استفاده کنند. واریز و برداشت سریع از دیگر ویژگی خوب این بروکر به حساب می‌آید.این ویژگی و به خصوص واریز سریع در زمانی که نزدیک کال مارجین شدن باشیم به کمک می‌آید.

از جدیدترین و آسان ترین روش های واریز و پرداخت در بروکرها از جمله لایت فارکس استفاده از ارزهای دیجیتال است. رمزارزهایی مانند بیت کوین،لایت‌کوین،اتریوم و تتر محبوب ترینشان هستند و باعث سهولت در این امر شده اند. برای انجام این کار باید در ابتدا در یک صرافی ارز دیجیتال داخلی یا خارجی معتبر ثبت نام کنید سپس رمزارز مورد نظر خود را خریداری کرده و به بروکر منتقل کنید. برای بررسی بهترین صرافی های کریپتو صفحه صرافی های ارز دیجیتال را مشاهده کنید.

صفر تا صد بروکر لایت فارکس برای ایرانیان + آموزش افتتاح حساب

آیا بروکر لایت فارکس مناسب ایرانیان است؟

از نظر مجوزهای فعالیت در بازار مالی، نهاد های نظارتی از رگوله به عنوان مجوز تثبیت کرده‌اند تا مشتریان با اطمینان و آرامش خاطر به غعالیت در این بروکر‌ها بپردازند. احتمال کلاهبرداری کارگزاری‌ها با ثبت قوانین سخت‌گیرانه این سازمان‌ها کمتر می‌شود.بروکر لایت فارکس نیز برای ارائه خدمات به ایرانیان دارای رگوله «Marshall Islands» است.

این بروکر پیشتاز افتتاح حساب سنتی به مشتریان خود بوده است به همین دلیل محبوبیت زیادی بین کاربران خود دارد. کاربر جدید حتی با داشتن یک دلار قادر به افتتاح حساب در این بروکر می‌شود و کاربرانی که سرمایه زیادی در این بازار ندارند امکان ثبت نام و انجام معاملات را پیدا خواهند کرد.

با این اقدام لایت فارکس و جذب فراوان کاربران دیگر بروکرهای فارکس نیز این نوع حساب را به مشتریان خود معرفی کردند. با افزایش تعداد بروکرها فعالیت های کلاهبرداری و سودجویی افراد متقلب نیز افزایش پیدا کرد پس با دقت و بررسی کامل بروکرها باید قدم در این بازار گذاشت.

همچنین برای کاربر ایرانی ارائه خدمات به ایرانیان و داشتن پشتیبانی فارسی از اهمیت زیادی برخوردار است.

تنوع پشتیبانی این بروکر نیز از تنوع خوبی برخوردار است. کاربر می‌تواند در هر زمانی با وسیله های ارتباطی مانند ایمیل، وبسایت بروکر و شبکه های اجتماعی مانند تلگرام و واتساپ با پشتیبانی فارسی لایت فارکس ارتباط برقرار کنند و مشکلات خودشان را با آن‌ها درمیان بگذارند.

بازار بزرگ فارکس به دلیل داشتن بستری ایمن و چشم اندازی خوب بین کاربران بازار مالی محبوبیت مناسبی پیدا کرده است که از قضا برای ایرانیان می‌تواند درآمد دلاری به همراه بیاورد اما این بازار بسیار پر ریسک است و مستعد زیان دادن یا از بین رفتن دارایی شخص می‌باشد پس داشتن تجربه کافی و آموزش دیدن از واجبات فعالیت در آن است. شما می‌توانید برای بررسی و مشاهده کامل و جامع بروکرهای فارکس از جمله بهترین‌شان صفحه معتبرترین بروکرهای فارکس را بررسی کنید.

ثبت نام در لایت فارکس

درست است که بروکر های خیلی زیاد و قدرتمندی در بازار فارکس وجود دارند اما لایت فارکس نیز می‌تواند جز گزینه های انتخابی باشد. از ویژگی هایی که این بروکر را جزو بهترین بروکرها قرار می‌دهد عبارتند از : تعداد کاربر فعال فراوان، قدمت و سابقه طولانی، سهولت واریز و برداشت کاربر ایرانی و پشتیبانی از زبان فارسی.

همچنین یکی از مزایای خوب این بروکر برای معامله‌گران تازه‌کار داشتن منابع بزرگ و طیف گسترده ای از مقالات و مطالب آموزشی مربوط به ترید در فارکس است که در قسمت وبسایت این بروکر وجود دارد. تریدر‌های تازه‌کار با دیدن آموزش و بهره‌مندی از این مقالات و اطلاعات ارزشمند می‌توانند عملکرد خود را ارتقا دهند و در نهایت تبدیل به معامله‌گر سودده شوند.

اما در بخش هایی مانند نداشتن تنوع حساب، قطعی در سرورهای معاملاتی و نداشتن قانون‌گذاری معتبر جهانی ضعف هایی دارد.

کشورهایی که این بروکر اجازه فعالیت معامله‌گران را می‌دهد عبارتند از : استرالیا، کانادا، آفریقای جنوبی، سنگاپور، هنگ کنگ، هند، نروژ، امارات متحده عربی، عربستان سعودی، کویت، قطر، ایران و کشورهای دیگر.

صفر تا صد بروکر لایت فارکس برای ایرانیان + آموزش افتتاح حساب

همچنین به یاد داشته باشید که این بروکر در برخی کشورها خدماتی ارائه نمی‌دهد. کشورهایی از جمله ایالات متحده آمریکا, اسرائیل(فلسطین اشغالی)، ژاپن، اتریش، بلژیک، بلغارستان، کرواسی، قبرس، جمهوری چک، دانمارک، استونی، فنلاند، فرانسه، آلمان، یونان، مجارستان، ایرلند، ایتالیا، لتونی، لیتوانی و لوکزامبورگ نمی‌توانند از این بروکر خدماتی دریافت کنند.

شما می‌توانید برای آشنایی و دیدن تمامی مشخصات، مزایا و معایب بروکر لایت فارکس و همچنین دیدن آموزش های تصویری این بروکر صفحه بررسی تخصصی بروکر Liteforex را مشاهده کنید.

جمع بندی

حتما می‌دانید که شغل ترید و فعالیت در این زمینه همیشه ریسک از دست رفتن سرمایه را دارد پس باید به دنبال انتخاب بروکری خوشنام و بدون حاشیه باشید که کمترین نقاط ضعف و بیشترین نقاط قوت را از بین رقبا داشته باشد. همچنین قبل از ثبتنام اصلی، حساب دمو در آن بروکر باز کنید و مدتی آزمایشی در آن کار کنید تا نقاط قوت و ضعف آن را پیدا کنید. با این کار علاوه بر آشنایی بیشتر با بروکر و بخش های آن، معاملات و رشد حساب خود را با استراتژی که تست کردید بررسی می‌کنید تا در حساب واقعی از ضررهای سنگین جلوگیری کنید. بروکر لایت فارکس نیز با پشتوانه قدمت و خدمات دهی خوب خود جزو یکی از بهترین بروکر‌هایی هست که شما معامله‌گر گرامی می‌توانید انتخاب کنید.

برگرفته شده از سایت: iranbroker.org

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا