کسب و کار

چگونه صرافی ارز دیجیتال بسازیم؟

یکی از مباحثی که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته و عده ی زیادی به آن روی می آورند خرید و فروش ارز دیجیتال است، این که ارز دیجیتال چیست، چگونه و از کجا باید آن را خریداری کرد، یا این که چه مزیت هایی دارد سوالاتیست که پاسخ آن ها را در ادامه خواهیم گفت.

  • ارز دیجیتال چیست؟

پیش از این که بخواهیم به این سوال که چگونه صرافی ارز دیجیتال بسازیم، پاسخ دهیم بهتر است ابتدا مختصر توضیحی راجع به ارز دیجیتال داشته باشیم تا آن دسته از کاربرانی که در این باره اطلاعات کافی ندارند به خوبی با آن آشنا شوند.

همانطور که از نام آن پیداست این نوع از ارز با اینترنت در ارتباط است، ارز دیجیتال به نوع خاصی از پول گفته می شود که تنها می توان در اینترنت به خرید و فروش آن پرداخت، به بیان دیگر این که نمی توان در دنیای حقیقی آن را مورد تبادل قرار داد، با این حال جالب است بدانید که تمام ویژگی هایی که پول های فیزیکی دارند را داراست. مزیتی که ارز دیجیتال دارد این است که محدود به یک منطقه ی جغرافیایی نیست بلکه انجام تراکنش های آن در هر مکان، زمان و نقطه ای از دنیا قابل انجام خواهد بود. درست مثل پول فیزیکی که انواع مختلفی دارد ارز دیجیتال نیز انواع متفاوتی دارد.

ویژگی که ارزهای دیجیتال دارند این است که رمز نگاری شده اند، این کار برای بالا بردن امنیت، صحت پرداخت ها و عملکرد هر چه بهتر آن هاست که در واقع وجه تمایزی بین پول های فیزیکی و ارز دیجیتال به شمار می آید.

  • صرافی ارز دیجیتال چیست؟

به سایت ها و پلتفرم هایی که به صورت آنلاین کار می کنند تا کاربران در بازار ارز دیجیتال به انجام معاملات یا خرید و فروش رمز ارزها بپردازند صرافی ارز دیجیتال گفته می شود. این نوع از صرافی ها را با نام ایکسپنج نیز می شناسند.

صرافی های ارز دیجیتال به طور کلی به دو دسته تقسیم می شوند که شامل صرافی های متمرکز و صرافی های غیر متمرکز هستند که هر یک مزایا و معایب خاص خود را دارند.

  • برای ساخت صرافی ارز دیجیتال باید از کجا شروع کرد؟

بسیاری از کاربران قصد ساخت صرافی ارز دیجیتال دارند اما به علت عدم دانش کافی نمی دانند که باید از کجا شروع یا به چه کسی مراجعه کرد، اگر شما هم جز آن دسته از کسانی هستید که قصد ساخت صرافی ارز دیجیتال دارد توصیه می کنیم به گروه نرم افزاری پرواز به نشانی https://www.bfly.ir/blockchain  مراجعه کنید، آن ها با داشتن دانش کافی می توانند شما را به هدفی که دارید برسانند، شاید با خود بگوئید که در بین تمامی گروه های نرم افزاری چرا باید به این گروه مراجعه کرد، دلیل آن کیفیت بالا در ارائه خدمات و قیمت مناسبی است که برای طراحی ساخت ارز دیجیتال یا نرم افزارهای دیگر در نظر گرفته اند، با مراجعه به وب سایت مذکور و ارتباط با کارشناسان مربوطه می توانید از صحت موضوع اطمینان حاصل کنید.

بهترین صرافی ارز دیجیتال کدام است؟
  • بهترین صرافی ارز دیجیتال کدام است؟

اگر صرافی ارز دیجیتال را در مرورگرها جست و جو کنید مسلما تعداد زیادی از آن ها را پیدا خواهید کرد، اما در این میان نمی توان به همه ی آن ها اطمینان کرد، یکی از مطمئن ترین صرافی های ارز دیجیتال صرافی آقای تتر به نشانی وب سایت https://www.rtl-theme.com/mr-tether-script/ است، در ادامه هر آن چه که باید راجع به این صرافی بدانید را به شما خواهیم گفت.

این صرافی ارز دیجیتال در واقع برای خرید و فروش تتر طراحی و اجرا شده است، مزیتی که این صرافی دارد این است که با استفاده از خدمات بلاک چین رمزنگاری اطلاعات و کتابخانه ها به منظور توسعه ی هر چه بیشتر ارتباط مستقیم، ایجاده شده است. لازم به ذکر است که خرید یا فروش تتر که توسط کاربران صورت می گیرد به طور خودکار انجام می شود، به بیان دیگر این که نیازی به ادمین یا اپراتور برای انجام تراکنش به شکل دستی نخواهد بود.

از سری ویژگی های این صرافی این است که تسویه یا انتقال تتر در کوتاه ترین زمان صورت می گیرد و تراکنش ها بدون افت سرعت ثبت و ارسال خواهند شد. اگر می خواهید در زمینه خرید و فروش تتر در یک صرافی امن و سریع فعالیت داشته باشید، صرافی آقای تتر می تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

خرید و فروش در صرافی آقای تتر یا Mr Tether چه ویژگی هایی به همراه دارد؟
  • خرید و فروش در صرافی آقای تتر یا Mr Tether چه ویژگی هایی به همراه دارد؟

از سری ویژگی ها یا بهتر است بگوئیم مزیت هایی که خرید و فروش در صرافی آقای تتر به همراه دارد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سیستم مدیریت و احراز هویت برای کاربران به شکل پیشرفته ای طراحی شده است.
  • در خرید و فروش تتر هیچ تراکنشی به صورت دستی انجام نمی شود بلکه تمام تراکنش ها خودکار صورت می گیرند.
  • پردازش ها با سرعت بالایی انجام می شوند.
  • اتصال ها مستقیم بوده و بدون واسطه به کیف پول مادر هستند.
  • از دیگر ویژگی هایی که آقای تتر دارد این است که سیستم hash اختصاصی و قدرتمند عمل می کند.
  • رابط کاربری آن نیز بسیار آسان و کاربر پسند است.
  • هر زمان که قیمت تتر تغییر کند در این صرافی نیز قیمت ها بروز خواهد شد این یعنی شما می توانید قیمت ها را به صورت لحظه ای مشاهده کنید.
  • در صورت نیاز به شخصی سازی به راحتی می توان این کار را انجام داد.
  • دلیل سرعت بالای تراکنش ها، کارایی خاص و امنیت بالای آن ها این است که این صرافی با استفاده از فریم ورک Frame Work اختصاصی طراحی و تولید شده است.

با سپاس از همراهی همیشگی شما کاربران امیدواریم که مفید بوده باشد، توجه داشته باشید که برای خرید و فروش از صرافی های ارز دیجیتال به صرافی های شناخته شده و مطمئن مراجعه کنید تا دچار ضرر نشوید.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا