اجتماعی

جزئیات طرح ساماندهی دستفروشان بازار

شهردار منطقه ۱۲ در مورد ساماندهی دستفروشان بازار بزرگ پایتخت توضیحاتی ارائه کرد و گفت: در راستای ارتقای امنیت محدوده بازار، مقرر شد که کانکسی برای حضور دائم نماینده دادستان ناحیه ۱۲ در ضلع شمال محور ۱۵ خرداد مستقر شود.

به گزارش روند بازار، وحیدرضا انارکی محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد وضعیت ساماندهی دستفروشان بازار تهران و نارضایتی کسبه با بیان اینکه با همکاری شرکت شهربان و شرکت ساماندهی مشاغل شهرداری تهران، اخیراً بازدیدی از وضعیت بازار بزرگ پایتخت داشتیم و اقداماتی را در راستای ساماندهی دستفروشان انجام دادیم، افزود: از ظرفیت‌ نواحی۶ گانه استفاده کردیم، به گونه‌ای که محور ۱۵ خرداد به ۶ بلوک تقسیم شده و مسئولیت نظارت بر هر بلوک را هم به عهده یکی از شهرداران نواحی ۶گانه منطقه ۱۲ سپردیم تا نظم و امنیت در این محدوده را برقرار کنند.

وی با بیان اینکه البته شرکت شهربان و حریم‌بان شهرداری تهران نیز با استقرار نیرو و تقویت آن به ما در اجرای این طرح کمک می‌کند، اظهار کرد: همچنین در راستای ارتقای امنیت محدوده بازار، مقرر شد که کانکسی برای حضور دائم نماینده دادستان ناحیه ۱۲ در ضلع شمال محور ۱۵ خرداد مستقر شود و این در حالی است که حضور پلیس و شرکت شهربان و حریم‌بان برای جلوگیری از بروز تخلفات احتمالی و برهم‌ زننده نظم و امنیت بازار ضروری است که البته این دستگاه‌ها و سازمان‌ها نیز اعلام آمادگی کرده‌اند.

شهردار منطقه ۱۲ در مورد طرح عملیاتی و اقدام برای ساماندهی دستفروشان نیز با بیان اینکه در آینده نزدیک ثبت‌نام و ساماندهی دستفروشان واجد شرایط آغاز می شود، گفت: پس از شناسایی و تهیه بانک اطلاعاتی از این افراد، روزبازارهایی برای کسب‌وکار آنها با همکاری نهادهای مربوطه تعیین خواهد شد؛ به‌نحوی که موجب سد معبر برای شهروندان و کسبه نشوند.

خبرنگار: مژگان انصاری

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا