اقتصادی

طرح فروش کراس‌اوور جدید هایما S8 بدون قرعه کشی+شرایط

شرایط طرح فروش کراس‌اوور جدید هایما S8 بدون قرعه کشی در شهریور ۱۴۰۲ اعلام شد.

بالاخره و پس از چندماه سکوت، ایران‌خودرو قیمت هایما ۸S را اعلام کرد. اعلام قیمت جدید این کراس‌اوور با شرایط فروش فوری آن همراه بود.

به گزارش روند بازار به نقل از جی پلاس، براساس اعلام ایران‌خودرو، اکنون هایما ۸S‌ بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان قیمت دارد. شرایط فروش هایما ۸S‌ نیز از نوع فروش فوری است که براساس آن، خودروها ۹۰ روزه به مشتریان تحویل داده می‌شوند.

همان‌گونه که در تصویر می‌بینید، ایران‌خودرو به متقاضیان هایما S7 با موعد تحویل زمستان ۱۴۰۲، پیشنهاد داده است تا به‌جای خودروی ثبت‌نامی، هایما ۸S‌ تحویل بگیرند. به مشتریان علاقه‌مند ۱۰ روز فرصت داده شده است تا با واریز قیمت هایما ۸S‌ به حساب ایران‌خودرو، این کراس‌اوور را به‌جای هایما S7‌ تحویل بگیرند. این شرایط اختیاری است و مشتریان می‌توانند اتومبیل ثبت‌نامی خود را در جریان بخشنامه‌های فروش بعدی ایران‌خودرو خریداری کنند.

هایما ۸S‌ یکی از سه محصول جدید این برند چینی در بازار ایران است. این خودرو به‌همراه هایما ۷X و هایما ۶P، سه محصول جدید هایما در ایران‌خودرو هستند. از بین این سه محصول، هایما ۸S موفق شده است تا زودتر از سایرین به بازار ایران برسد.

شرایط عادی طرح خرید خودرو هایما S7

مشخصات و امکانات هایما S8

از نظر مشخصات فنی، هایما ۸S و هایما ۷X شبیه به یکدیگر هستند. این خودروها از موتور ۱.۶ لیتری چهارسیلندر توربوشارژر قدرت می‌گیرند که خروجی آن ۱۹۳ اسب‌بخار قدرت و ۲۹۳ نیوتن‌متر گشتاور است. گیربکس شش‌سرعته اتوماتیک نیز وظیفه انتقال قدرت را در هایما ۸S بر عهده دارد. بنابراین روی کاغذ، موتور هایما ۸ اس از اکثر کراس‌اوورهای کوچک و مونتاژی بازار ایران عملکرد بهتری دارد. شتاب صفر تا صد رسمی این خودرو نیز حدود ۸ ثانیه اعلام شده است. سانروف و سقف پانوراما، سیستم صوتی به‌همراه نمایشگر، سنسور پارک جلو و عقب، سیستم ورود و استارت بدون کلید به‌همراه درِ صندوق‌عقب برقی برخی از آپشن‌های هایما ۸S هستند.

قیمت جدید هایما S8 شهریور ۱۴۰۲

ایران خودرو برای هایما ۸ اس در شهریور ۱۴۰۲ قیمت مصوب ۱ میلیارد و ۲۱۲ میلیون و ۴۲۸ هزار تومان را در نظر گرفت. این خودرو با موعد تحویل ۹۰ روزه در شهوریرماه به مشتریان عرضه می‌شود.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا