دانش و فناوری

عرضه گلکسی S23 FE؛ گوشی آینده سامسونگ در چهار رنگ

گلکسی S23 FE ظاهراً طراحی شبیه به گلکسی A54 خواهد داشت، اما به مشخصات فنی قدرتمندتری مجهز خواهد شد و گران‌تر خواهد بود.

روند بازار – مدت‌هاست شاهد انتشار گزارش‌ها و شایعات درباره گلکسی S23 FE هستیم و احتمالاً در ماه جاری میلادی از آن رونمایی می‌شود. حالا تصویری منتشر شده است که ظاهراً رندر رسمی گوشی آینده سامسونگ است و طراحی و رنگ‌های آن را به نمایش می‌گذارد.

نیمی از سپتامبر گذشته است اما هنوز خبری از گلکسی اس ۲۳ اف ای نیست، بااین‌حال شاید رندر امروز نشان‌دهنده معرفی گوشی سامسونگ در روزهای آینده باشد. این رندر نام گلکسی S23 FE را تأیید می‌کند و همچنین از عرضه آن در چهار رنگ مختلف خبر می‌دهد.

گلکسی S23 FE طراحی مشابه گلکسی A54 دارد

براساس این رندر، گوشی آینده سامسونگ از طراحی مشابه گلکسی A54 بهره می‌برد، بااین‌حال دارای فریم فلزی خواهد بود؛ چرا که خطوط آنتن در سمت چپ تصویر به چشم می‌خورند. در سمت راست هم دکمه‌های پاور و تنظیم صدا قرار گرفته‌اند.

طبق این رندر، گلکسی S23 FE در چهار رنگ از راه می‌رسند که شامل آبی روشن، سفید، مشکی و بنفش می‌شود، هرچند سامسونگ احتمالاً از نام‌های متفاوتی برای این رنگ‌ها در بازاریابی استفاده خواهد کرد.

رندرهای قبلی گلکسی اس ۲۳ اف ای از قرارگیری پورت USB-C به همراه حفره‌های اسپیکر و میکروفن در بخش پایینی دستگاه خبر داده بودند. همچنین طبق شایعات، سامسونگ برای گوشی آینده‌اش از نمایشگر ۶.۴ اینچی Dynamic AMOLED با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز استفاده خواهد کرد.

انتظار می‌رود گلکسی S23 FE در نسخه‌های مجهز به ۶/۸ گیگابایت رم و ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی از راه برسد. انرژی این دستگاه را یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ واتی تأمین می‌کند.

روی پنل پشتی گلکسی اس ۲۳ اف ای دوربین اصلی سه‌گانه با چیدمان عمودی به چشم می‌خورد که ظاهراً شامل سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال و دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید به همراه دوربین ۱۲ مگاپیکسلی تله‌فوتو می‌شود. دوربین سلفی این دستگاه هم ۱۰ مگاپیکسلی خواهد بود.

این گوشی سامسونگ با توجه به بازار هدف، تراشه‌های متفاوتی خواهد داشت. قدرت این دستگاه را اگزینوس ۲۲۰۰ و اسنپدراگون ۸ نسل ۱ تأمین خواهند کرد.

منبع: دیجیاتو

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا