اقتصادی

مبادله ۷ میلیون گواهی سپرده در بورس کالا

بازار گواهی سپرده کالایی بورس کالای ایران در هفته منتهی به ۱۷ شهریور میزبان معامله ۷ میلیون و ۸۳ ورق بهادار مبتنی بر کالا به ارزش ۴۱۲ میلیارد تومان بود.

به گزارش روند بازار به نقل از کالاخبر، ۷ میلیون و ۸۳ هزار و ۶۳۹ ورق بهادار مبتنی بر کالا به ارزش ۴۱۲ میلیارد و ۴۴۸ میلیون تومان در بازار گواهی سپرده کالایی در بورس کالا در هفته گذشته معامله شد.
در هفته منتهی به ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ بالغ بر ۷۰۱ هزار و ۹۰۰ گواهی سپرده تمام سکه طلا به ارزش ۱۹۷ میلیارد و ۱۰۵ میلیون تومان منعقد شد.
در جریان معاملات هفته گذشته، ۴۰۸ هزار و ۶۰۰ اوراق گواهی سپرده شمش طلا در حالی منعقد شد که این دارایی پایه ارزش ۱۲۸ میلیارد و ۱۰۵ میلیون تومان را ثبت کرد.
سیمان با ثبت معامله ۴ میلیون و ۷۸۲ هزار گواهی سپرده، رتبه نخست از نظر حجم را به ثبت رساند و ارزش معاملات این دارایی ۵.۶ میلیارد تومان شد.
ارزش معاملات ۸۹۰ هزار و ۱۷۲ گواهی سپرده زعفران ۴۱ میلیارد و ۱۲۲ میلیون تومان بود و ارزش معاملات ۳۰۰ هزار و ۹۶۷ گواهی سپرده شیشه نیز ۴۰.۵ میلیارد تومان شد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا