بورس

«فاراک» بیشترین حجم معاملات بازار را به خود اختصاص داد

نماد فاراک در میان سایر نمادهای مورد معامله امروز توانست با جابجایی بیش از ۲۰۷ میلیون سهم به ارزش بیش از ۵۵ میلیارد تومان بیشترین حجم معاملات بازار را به خود اختصاص داد.

به گزارش پایگاه خبری روند بازار به نقل از بااقتصاد، نماد فاراک در میان سایر نمادهای مورد معامله امروز توانست با جابجایی بیش از ۲۰۷ میلیون سهم به ارزش بیش از ۵۵ میلیارد تومان بیشترین حجم معاملات بازار را به خود اختصاص داد.

بررسی جریان ورود و خروج نقدینگی در فاراک نشان می‌دهد که میانگین خرید هر کد حقیقی (۴۵۴۴ کد) ۱۲ میلیون تومان و میانگین فروش هر کد حقیقی (۳۰۹۵ کد) ۱۶ میلیون تومان است. برآیند نقدینگی نشان می‌دهد که حقیقی‌ها نزدیک ۳ میلیارد تومان پول وارد این نماد کرده‌اند.

بعد از فاراک نمادهای برکت، شستا و پتایر به ترتیب با جابجایی بیش از ۱۰۴، ۵۰ و ۴۶ میلیون سهم بیشترین حجم معاملات بازار را کسب کردند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا