اقتصادیعکس و فیلم

فروش اینترنتی لاستیک متوقف نشده است

جمال میرزایی با بیان اینکه فروش اینترنتی لاستیک متوقف نشده است، گفت: به دلیل استقبال و حجم خرید بالا منتظر هستیم روند تقاضا کم شود.

به گزارش روند بازار، وی افزود: خریدهای قبلی که از سکوهای اینترنتی انجام شده، حمل نشده است. در اصل چند روزی میزان خرید به اندازه‌ای بود که ظرفیت پست به آن اندازه نبود. بنابراین چند روزی فروش اینترنتی بسته شده، اما بعد از جابه‌جایی خریدهای قبلی، سایت دوباره باز خواهد شد. همچنین در نمایندگی‌ها و شبکه‌های تعاونی هم عرضه مستقیم انجام می‌شود که دسترسی مردم راحت‌تر باشد.

همچنین رئیس اتاق اصناف ایران از لغو محدودیت عرضه لاستیک خودرو خبر داده است و گفته است: در خصوص افزایش تولید در کارخانه‌های لاستیک‌سازی، ترخیص لاستیک‌های خارجی از گمرک و راه‌اندازی خطوط جدید، در ماه‌های آینده، شاهد محدودیتی برای فروش لاستیک نخواهیم بود.

منبع: اقتصاد آنلاین

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا