اقتصادی

شرایط فروش وانت نیسان به روش نقد و اقساط + جدول

گروه خودروسازی سایپا شرایط فروش وانت نیسان ویژه آذرماه ۱۴۰۲ را اعلام کرد. این شرایط به دو بخش نقد و اقساط تقسیم می‌شود.

به گزارش روند بازار، گروه خودروسازی سایپا شرایط فروش وانت نیسان ویژه آذرماه ۱۴۰۲ را اعلام کرد. این شرایط به دو بخش نقد و اقساط تقسیم می‌شود. مشتریان با توجه به نیاز و سطح بودجه خود می‌توانند یکی از این دو بخش را انتخاب کنند.

در شرایط فروش نقدی وانت نیسان، دو تیپ از این خودرو در اختیار متقاضیان قرار گرفته‌ است. این دو تیپ شامل نیسان تک‌سوز آپشنال با لاستیک رادیال و نیسان تک‌سوز آپشنال با لاستیک رادیال و فرمان هیدرولیک هستند. هر دو تیپ این خودرو با رنگ آبی عرضه شده‌اند. برای یادآوری مخاطبان، لازم است بگوییم که سایپا مدتی پیش شرایط فروش این وانت با رنگ سفید را نیز اعلام کرده بود.

موعد تحویل خودروها در بخش شرایط فروش فوری، ۳۰ روز کاری است. همچنین خریداران این وانت از بسته سرویس دوره‌ای ۱۰۰۰۰ و ۱۵۰۰۰ کیلومتر به همراه یکسال بیمه بدنه رایگان برخوردار خواهند شد.

شرایط فروش فوری وانت نیسان در آذر ۱۴۰۲:

خودروقیمت (تومان)رنگموعد تحویل
نیسان تک‌سوز آپشنال با لاستیک رادیال۵۳۴,۰۹۰,۰۰۰آبی۳۰ روزه
نیسان تک‌سوز آپشنال با لاستیک رادیال و فرمان هیدرولیک۵۵۶,۱۹۰,۰۰۰

در بخش فروش اقساطی وانت نیسان، تمامی پنج تیپ این خودرو حضور دارند. مبلغ پیش‌پرداخت وانت نیسان بین ۲۷۰ الی ۳۰۰ میلیون تومان است. مبلغ ۲۶۰ یا ۲۸۰ میلیون تومان نیز به‌عنوان تسهیلات در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. موعد بازپرداخت تسهیلات نیز ۳۶ ماهه است. اقساط خودرو در قالب ۹ چک ۴ ماهه از مشتریان دریافت خواهد شد. همچنین مبلغ چک اول با سایر چک‌ها متفاوت است. در روش خرید اقساطی وانت نیسان، خودروها ۳۰ روز پس از تکمیل مدارک و پذیرش در اختیار مشتریان قرار خواهند گرفت. همچنین هزینه بیمه بدنه و رهن سند خودرو در طول مدت اقساط نیز در این شرایط محاسبه شده است.

شرایط فروش اقساطی سایپا در آذرماه ۱۴۰۲: (مبالغ به ریال هستند)

خودرومبلغ پیش‌پرداختمبلغ تسهیلاتزمان بازپرداختمبلغ چک اولمبلغ سایر چک‌ها
نیسان تک‌سوز آپشنال رادیال SVD۲,۸۳۸,۶۵۱,۲۰۰۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰۳۶ ماهه (۹ چک ۴ ماهه)۵۰۸,۹۳۲,۵۹۵۴۱۰,۴۶۰,۰۰۰
نیسان تک‌سوز آپشنال هیدرولیک رادیال SVD۳,۰۵۹,۶۵۱,۲۰۰
نیسان تک‌سوز آپشنال رادیال SVD۲,۸۸۲,۹۵۱,۲۰۰۲,۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰۵۴۸,۰۷۴,۲۹۳۴۴۲,۰۳۰,۰۰۰
نیسان تک‌سوز آپشنال SVPD۲,۷۱۹,۶۵۱,۲۰۰
نیسان تک‌سوز آپشنال رادیال SVPD۲,۸۸۸,۶۵۱,۲۰۰

منبع : دیجیاتو

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا