اجتماعی

آغاز فروش غیرحضوری در میادین میوه و تره بار شهرداری تهران

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران گفت: با هدف خرید سریع و آسان شهروندان سامانه فروش غیرحضوری این سازمان بر بستر اپلیکیشن «شهرزاد» به صورت آزمایشی شروع به کار کرد.

به گزارش روند بازار به نقل از ایسنا، ایوب فصاحت در این باره اظهار کرد: همه محصولات با کیفیت مطلوب و طبق نرخ‌نامه مصوب سازمان میادین میوه و تره بار در این اپلیکیشن به فروش می رسد و متقاضیان می توانند سفارش ها را جلوی واحد مسکونی خود دریافت کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با تاکید بر اینکه این اپلیکیشن قابلیت پاسخگویی به مشتریان در زمینه نحوه دریافت سفارش را از طریق پشتیبانی دارد، ادامه داد: اجرای این طرح ابتدا در میادین میوه تره باره صادقیه و جلال آل احمد آغاز شده و کسانی که تا شعاع ۳ کیلومتری از این محل ها قرار دارند، می توانند از خدمات این اپلیکیشن استفاده کنند. شهروندان برای انتقاد و پیشنهاد در این رابطه می‌توانند با سامانه ۱۳۷ تماس بگیرند.

بر اساس گزارش سایت شهر، فصاحت با بیان اینکه شهروندان از طریق برنامه کافه بازار و مایکت می توانند برنامه شهرزاد را دریافت کنند، تصریح کرد: طی دو تا سه ماه مشکلات این طرح رفع و در صورت موفقیت در این مرحله، به صورت کامل در شهر تهران اجرا خواهد شد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا