اقتصادی

صعود بیت‌کوین محتمل‌تر است یا ریزش آن؟ / ارز دیجیتال AXS باز هم رکورد زد

بیت‌کوین در محدوده ۴۷ هزار دلار معامله می‌شود اما به نظر می‌رسد فشار فروش در این محدوده در حال افزایش است. اصلاح بازار شروع شده است؟

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، بازار رمزارزها در ۲۴ ساعت گذشته حدود نیم درصد ریزش کرده و کارشناسان عقیده دارند بیت‌کوین قبل از شروع صعود یک اصلاح دیگر در پیش دارد.

امیر بیات، کارشناس بازارهای مالی و عضو انجمن بلاکچین ایران گفت: بیت‌کوین پشت مقاومت مهم ۴۹ هزار دلار نوسان دارد و زمانی که بیت‌کوین نمی‌تواند مقاومت خود را پشت سر بگذارد یعنی عرضه بیشتر می‌شود. دیشت هم بیت‌کوین یک بار به این مقاومت حمله کرد اما نتوانست این مقاومت را پشت سر بگذارد.

این کارشناس در رابطه با اصلاح بازار گفت: به نظرم بیت‌کوین پتانسیل اصلاح تا محدوده ۴۴ هزار دلار را دارد و احتمال شاهد اصلاح تا این محدوده باشیم.

بازار از دیروز تا امروز

شاخص مقاومت نسبی از محدوده اشباع خرید خارج شده و سیگنال منفی برای بازار دارد.

کندل‌ها از سقف اندیکاتور بولینگرباند ریزش کردند و حالا در محدوده میانه کانال این اندیکاتور قرار دارند.

مکدی در محدوده ۴۸ هزار دلار سیگنال فروش صادر کرده و احتمالا بازار یک اصلاح در پیش داشته باشد.

شاخص ترس و طمع نشان می‌هد هنوز ترس در بازار زیاد است و اصلاح بازار می‌تواند به افزایش تقاضا در قیمت‌های پایین‌تر کمک زیادی کند.

در ۲۴ ساعت گذشته ارز دیجیتال AXS بیشترین بازدهی مثبت در بین ارزهای دیجیتال را داشته است.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا