اقتصادی

بازار رمزارزها در تعادل / متاورس پیشتاز بازار!

بیت‌کوین در جریان معاملات ۲۴ ساعت گذشته حدود یک درصد رشد کرده و در محدوده ۵۶ هزار دلار معامله می‌شود. بیت‌کوین در آینده چه می‌شود؟

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، بازار رمزارزها به دلیل اخبار آمریکا مبنی بر ادامه ریاست جروم پاول بر فدرال رزرو و سیاست‌های ضد تورمی آمریکا ریزش کرده است.

کارشناسان عقیده دارند یکی از دلایل رشد بازار رمزارزها افزایش تورم مبنی بر همه‌گیری بیماری کویید۱۹ بود. با همه‌گیری بیماری کویید۱۹ و سیاست‌های حمایت معیشتی فدرال رزرو تورم در آمریکا به شدت افزایش یافت و همین باعث شد تا برخی بازارها از جمله رمزارزها رشد خوبی داشته باشند.

ارزش کل بازار طلا حدود ۱۰ تریلیون دلار است و مارک یوسکو، تحلیلگر معروف بیت‌کوین عقیده دارد بیت‌کوین به راحتی در عرض ۴ سال دیگر به ارزش بازار طلا می‌رسد که اینگونه یعنی هر بیت‌کوین ۲۵۰ هزار دلار می‌شود. این تحلیلگر قبلا در سال ۲۰۱۹ پیش‌بینی کرده بود بیت‌کوین ۴۵ هزار دلاری می‌شود.

آلت‌کوین‌ها

جدای از ارزهای مرتبط با متاورس و ارزهای بازی‌های بلاکچین سایر ارزهای دیجیتال روندی نزولی داشتند و فاصله زیادی از سقف تاریخی خود دارند.

ارزهای بزرگ بازار ریزش زیادی کردند و بسیاری از کارشناسان خارجی عقیده دارند حالا وقت خرید این ارزهاست.

تکنیکال

اولین محدوده حمایتی بیت‌کوین محدوده ۵۵ هزار دلار است و به عقیده کارشناسان مهم‌ترین محدوده حمایتی بیت‌کوین محدوده ۵۳ هزار دلار است.

بسیاری از کارشناسان عقیده دارند اصلاح بازار مقطعی است و بازار به زودی شروع به رشد می‌کند.

شاخص مقاومت نسبی روی عدد ۴۲ قرار دارد و هنوز سیگنالی برای بازار صادر نکرده است.

MFI که نشان‌دهنده ورود و خروج و پول به بازار است روی عدد ۶۲ قرار دارد.

کندل‌های بیت‌کوین در نمودار چهارساعته در میانه کانال بولینگرباند قرار دارد.

ارزهای دیجیتال مرتبط با متاورس در ۲۴ ساعت گذشته بیشترین رشد در بازار رمزارزها را داشتند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا