اقتصادی

قیمت جک j4 + ویژگی‌های فنی

قیمت جک j4 امروز در بازار با قیمت کارخانه حدود ۱۰۰ میلیون تومان اختلاف دارد. آخرین قیمت این خودرو همراه با ویژگی‌های فنی آن را در این مطلب بخوانید.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، قیمت جک j4 در بازار با قیمت کارخانه حدود ۱۰۰ میلیون تومان اختلاف قیمت دارد. اما این خودرو در بازار چقدر فروش می‌رود؟

قیمت جک j4 از کارخانه تا بازار

آنطور که در برخی از سایت‌های خرید و فروش خودرو نوشته، قیمت جک j4 صفر (اتوماتیک) در بازار امروز، ۲۵ اردیبهشت ۵۰۸ میلیون تومان است.

این در حالی است که قیمت جک j4 در کارخانه در حال حاضر ۴۱۵ میلیون تومان است. به عبارتی یعنی حدود ۱۰۰ میلیون تومان اختلاف قیمت با بازار.

یکی از سایت‌های خرید و فروش خودرو نوشت: «قیمت جک j4 کارکرده در بازار حدود ۳۲۰ تا ۴۲۰ میلیون تومان است.»

مشخصات فنی جک j4

خودرو بانک درباره این خودرو نوشت: جک j4 یک سدان جمع و جور و بی‌ادعای شهری است که از نظر ابعاد در جایگاهی میان J3 و J5 قرار می‌گیرد.

این خودرو روی کاغد مشخصاتی کاملاً معمولی ارائه می‌کند. اما به واسطه قیمت رقابتی و کیفیت قابل قبول خود (به نسبت سطح قیمتی) شما را راضی نگه می‌دارد. مثلاً از نظر طراحی (بخصوص داخلی) شرایط قابل قبولی دارد، شتاب و کشش کافی را در اختیارتان قرار می‌دهد.

همچنین جک j4 با مصرف سوخت مناسب و کیفیت سواری مطلوب، قادر است در رده خود، کارآمد ظاهر شود. برخلاف ابعاد نسبتاً کوچکش از فضای داخلی و صندوق عقب به نسبت جاداری هم برخوردار است و با ۵ ستاره ایمنی از موسسه CNCAP چین، خودرو تقریباً امن و مطمئنی نشان می‌دهد.

البته ایربگ‌های جانبی و پرده‌ای از نسخه‌های وطنی حذف شده‌اند و در نتیجه امنیت کلی ماشین (بویژه در تصادف‌های جانبی) کاهش یافته اما با این حال همچنان می‌شود از ساختار مستحکم شاسی و بدنه J4 ابراز رضایت نمود.

هرچند متاسفانه ایربگ‌های جانبی تنها آپشن کسر شده از این محصول نیستند بلکه کرمان‌موتور در راستای پایین نگاه داشتن قیمت، اقدام به حذف گزینه‌های دیگر نظیر نمایشگر مرکزی، سانروف و استارتر دکمه‌ای و بسیاری موارد دیگر نیز نموده است تا فرزند کوچک جک از نظر سطح امکانات، شرایطی معمولی داشته باشد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا